30 نفر از اعضا کانون های فهما ایلام در گردهمایی یاوران ام المومنین (س) شرکت کردند
30 نفر از اعضا کانون هاي فهما ايلام در گردهمايي ياوران ام المومنين (س) شرکت کردند

30 نفر از اعضا کانون های فهما ایلام در گردهمایی یاوران ام المومنین (س) شرکت کردند

حجت‌الاسلام و المسلين چراغي‌پور گفت :30 نفر از بانوان عضو کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام در گردهمايي ياوران المومنين حضرت خديجه کبري (س) شرکت کردند.
شناسه خبر : 31562 تاریخ انتشار : ۸ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۰۰

حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور با اعلام این خبر به ستاد ارتباطات رسانه ای فهما اظهار کرد : به مناسبت  گرامیداشت سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر مقدس قم و برگزاری مراسم گلباران حرم مطهر حضرت معصومه (س) گردهمایی  اعضای کانون های مساجد سراسر کشور در شهر مقدس قم برگزار که 30 نفر از بانوان عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام نیز در این گردهمایی شرکت کردند

 

مدیر ستاد فهما استان ایلام افزود : در این گردهمایی علاوه بر اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور رابطین و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» نیز حضور دارند.

 

وی یاد آور شد :این گردهمایی به مدت 2 روز در مجتمع یاوران مهدی (عج) مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.


وی ضمن قدر دانی از همکاری خیرین موسسه حضرت خدیجه کبری (س) و برنامه تلویزیونی  «سمت خدا» تصریح کرد : یکی از بزرگترین اقدامات فرهنگی کشور در حمایت از محرومین در یکی دو سال اخیر بویژه در شرایط کرونایی  به همت خیرین این موسسه و برنامه سمت خدا با همکاری گسترده کانون های مساجد شکل گرفت که در نوع خود بی نظیر بود.

 


گفتنی است در دو  سال اخیر بیش از 10 دوره کمک های مومنانه شامل بیش از 13 هزار بسته های غذایی گوشت گرم  از سوی موسسه حضرت خدیجه (س) و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا به همت کانون های مساجد در نقاط مختلف استان ایلام توزیع شده است.

 

اضافه می شود : مراسم گرامیداشت  ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر مقدس قم  و گلباران حرم مطهر آن حضرت از سوی اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و رابطین و خیرین برنامه «سمت خدا» امروز شنبه هشتم آبان ماه از ساعت ۹ صبح از محل ابتدای بلوار بهار منتهی به حرم مطهر برگزار شد.