نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام برگزار می‌شود
نمايشگاه دستاوردهاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان ايلام برگزار مي‌شود
همزمان با هفته کتاب؛

نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمين چراغي‌پور از برگزاري نمايشگاه بزرگ دستاوردهاي کانون‌هاي مساجد استان ايلام همزمان با هفته کتاب خبر داد.
شناسه خبر : 31553 تاریخ انتشار : ۸ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي  (فهما) از استان ايلام، حجت الاسلام و المسلمين «علي چراغي پور»، صبح امروز(۸ آبان) در  نشست با کارکنان ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان اظهار کرد: نمايشگاه بزرگ دستاوردهاي کانون هاي مساجد ایلام همزمان با هفته کتاب و کتابخواني در مرکز استان برگزار و دستاورد هاي 307 کانون فرهنگي و هنري مساجد استان در اين نمايشگاه ارائه مي شود.  

مدير ستاد فهما استان ايلام، با بيان اينکه در اين نمايشگاه دستاوردها، آثار و برنامه هاي کانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد استان در معرض ديد عموم قرار خواهد گرفت، افزود: اين نمايشگاه در چند بخش ديني، فرهنگي، هنري و کارآفريني در حوزه کانون هاي مساجد روستايي و شهري استان داير خواهد شد.  

وي با تاکيد بر اينکه نمايشگاه با شکوه تمام و با استفاده از آثار  بسيار ارزشمند کانون هاي مساجد در محل مجتمع فرهنگي و هنري  ارشاد اسلامي شهر ايلام برگزار مي شود، گفت: از کارکنان و همکاران ستادي و  مديران کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد درخواست مي شود که در راستاي برگزاري هر چه بهتر اين نمايشگاه تعامل لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور با اشاره به اينکه از هر گونه ايده و طرح در راستاي برگزاري نمايشگاه استقبال مي شود، بيان کرد : اين نمايشگاه در مجموعه نگارخانه استاد « علي اشرف صندوق آبادي» برپا مي شود.  

وي تصريح کرد: پيش بيني مي شود در اين نمايشگاه آثار ديني، فرهنگي، قرآني، مسجدي، حوزه انقلاب اسلامي و کارآفريني در معرض ديد عموم گذاشته شود و از ظرفيت کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان در برپايي اين نمايشگاه استفاده مي شود.  

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام گفت: نمايشگاه دستاوردهاي کانون هاي مساجد با حضور مسئولان استاني و دستگاه هاي فرهنگي و تبليغي در راستاي معرفي، تشويق و ترغيب  کانون هاي مساجد و گسترش فعاليت هاي فرهنگي و هنري در کنار مسجد ايجاد مي شود.  

وي با بيان اينکه اين نمايشگاه حاصل تلاش زحمات ۳۰۷ کانون فرهنگي و هنري مسجد استان است، خاطرنشان کرد: در پايان اين نمايشگاه نيز از عزيزان هنرمندان و فعالان فرهنگي کانون هاي مساجد تجليل مي شود

کلمات کلیدی: