11 نفر از اعضای کانون های فهما استان ایلام در مسابقات کتابخوانی بهارانه فهما برگزیده شدند
11 نفر از اعضاي کانون هاي فهما استان ايلام در مسابقات کتابخواني بهارانه فهما برگزيده شدند

11 نفر از اعضای کانون های فهما استان ایلام در مسابقات کتابخوانی بهارانه فهما برگزیده شدند

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور از برگزيده شدن 11 نفر از اعضاي کانون هاي فرهنگي و هنري مساحد استان ايلام در مسابقات کتابخواني بهارانه فهما خبر داد
شناسه خبر : 31103 تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۴۶

حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور با اعلام این خبر به ستاد ارتباطات رسانه ای فهما استان ایلام  اظهار کرد : این افراد در مسابقات کتابخوانی که به همت ستاد مساجد کشور در سامانه بچه های در بهار 1400 با عنوان  «بهارانه فهما» برگزار شد شرکت نموده و  برگزیده این  مسابقات شدند.
 
مدیر ستاد فهما استان ایلام  افزود : برگزیدگان در مسابقات  کتابخوانی  که با موضوعات زن و خانواده، رمضان ماه فرصت ها و انتخاب صالحان برگزار شده بود شرکت نمودند.
 
وی با بیان اینکه یکی از فعالیت های مهم ستاد مساجد کشور ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخوانی است تصریح کرد : ستاد فهما استان ایلام نیز همواره مشارکت فعال مدیران و اعضای کانونهای مساجد استان در اجرای این برنامه ها و طرح ها رو در دستور کار برنامه های خود  داشته چ و اطلاع رسانی این برنامه ها به کانون های استان به نحو احسن انجام می دهد.
 
 
حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور  آمنه هیوری، مجتبی امینی پور، فاطمه جابری، یسری جایدری، سیدمحمد موسوی فرد، سیما نصرالهی، فاطمه سیما جابری، احمد حبیبی مقدم، کوثر کریمی، محسن سلمانژاد برندگان این مسابقات عنوان و خاطر نشان کرد : طی مراسمی از برگزیدگان این مسابقات تجلیل خواهد شد.