مزار شهید گمنام واقع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام غبار روبی و عطر افشانی شد
مزار شهيد گمنام واقع در دانشگاه آزاد اسلامي واحد ايلام غبار روبي و عطر افشاني شد
به مناسبت 19 مهر ماه؛

مزار شهید گمنام واقع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام غبار روبی و عطر افشانی شد

به مناسبت 19 مهر ماه سالروز بيانات رهبر معظم انقلاب پيرامون کانون هاي فرهنگي و هنري و هنري مساجد مزار شهيد گمنام واقع در دانشگاه آزاد اسلامي واحد ايلام غبار روبي و عطر افشاني شد.
شناسه خبر : 31043 تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) استان ايلام: به مناسبت 19 مهر ماه سالروز بيانات رهبر معظم انقلاب پيرامون کانون هاي فرهنگي و هنري و هنري مساجد، مزار شهيد گمنام واقع در دانشگاه آزاد اسلامي واحد ايلام با حضور مدیر ستاد فهما و تنی چند از اعضای کانون‌های مساجد استان غبار روبي و عطر افشاني شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور» در این مراسم امنيت و آسايش امروز جامعه را مرهون خون پاک شهدا دانست و تصريح کرد: تکريم و ياد شهدا و خانواده هاي آنان از مهمترين وظايف مردم و مسولان است.

وی گفت: ستاد فهما استان ایلام اجراي برنامه هايي با محوريت ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در دستور کار برنامه هاي خود دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین چراغی پور اجراي طرح سه شنبه هاي تکريم يکي از برنامه هاي محوري ستاد فهما این استان در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت عنوان کرد و افزود : اين برنامه از سال گذشته آغاز و امسال نيز با محوريت تکريم مادران شهدا با قوت ادامه خواهد داشت.

وي در پايان ياد آور شد: مراسم غبار روبي مزار شهدا امروز به مناسبت فرمايشات رهبر معظم انقلاب در خصوص کانون هاي مساجد به همت کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد در سراسر استان برگزار و مديران و اعضاي کانون هاي مساجد با حضور در مزار شهدا با آرمانهاي شهدا تجديد ميثاق خواهند کرد.