افتتاح نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فهما استان ایلام
افتتاح نمايشگاه دستاوردهاي کانون‌هاي فهما استان ايلام

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فهما استان ایلام

به مناسبت 19 مهرماه نمايشگاهي از فعاليت هاي کانون مساجد استان ايلام امروز در ايلام افتتاح شد.
شناسه خبر : 31037 تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۴۱

حجت الاسلام و المسلمين علي چراغي پور امروز (19 مهرماه) در حاشيه اين نمايشگاه به ستاد ارتباطات رسانه اي فهما استان ايلام گفت : در اين نمايشگاه بيش از 30اثر در ابعاد 70*50بر روی تخته شاسی از فعاليت هاي ستاد کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام در چند سال اخير به نمايش گذاشته شده است.

 

مدير ستاد فهما استان ايلام افزود : اين نمايشگاه از از 19 تا 23مهر ماه در محل نماز خانه مجتمع فرهنگي و هنري ارشاد اسلامي استان ايلام استان ايلام داير است.

 

وي به برنامه هاي گراميداشت 19 مهر ماه در استان ايلام اشاره و تصريح کرد : غبار روبي مزار شهدا ديدار با خانواده شهدا، اهدا کتاب و بسته هاي فرهنگي در سطح کانون هاي استان به ويژه مناطق روستايي و عشايري، مسابقات کتاب و کتابخواني و اجراي برنامه و فعاليت در فضاي مجازي از جمله اين برنامه ها در استان خواهد بود.

 

گفتني است 19 مهر ماه سالروز بيانات مقام معظم رهبري در خراسان شمالي پيرامون کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد است که مي فرمايد :من سفارش می کنم که کانون های فرهنگی هنری مساجد را فراموش نکنید،البته با همکاری بسیج. بد است که بین روحانی مسجد و بسیج مسجد اختلاف به وجود بیاید. با همکاری بسیج این کانون های فرهنگی هنری مساجد را مؤثر کنید. برایش کار کنید. بنشینید فکر کنید، مطالعه کنید و سخنی که متناسب با نیازِ آن جوانی است که آن جا حضور پیدا می کند ، فراهم کنید. مطالعه کنید. کتاب هایی وجود دارد که می شود از این کتاب ها استفاده کرد. کتاب هایی هست، بروید بپرسید،تحقیق کنید از کسانی که اهلش هستند. خودتان را مجهز کنید . مسلح کنید به سلاح معرفت و استدلال . بعد به کانون های فرهنگی هنری بروید و پذیرای جوان ها باشید. با روی خوش هم پذیرا باشید. .