دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کارکنان ستاد فهما استان ایلام
ديدار مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي با کارکنان ستاد فهما استان ايلام

دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کارکنان ستاد فهما استان ایلام

در آستانه 19 مهر ماه سالروز بيانات رهبر معظم انقلاب پيرامون کانون هاي مساجد عمران خود آموز مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان با حضور در ستاد فهما استان با کارکنان اين ستاد ديدار و گفت و گو کرد.
شناسه خبر : 31025 تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) استان ايلام: عمران خود آموز در اين ديدار که امروز (18 مهر ماه) انجام گرفت اظهار کرد : کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد ظرفيت عظيم فرهنگي و هنري در جامعه هستند.

 

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان ايلام با اشاره به اينکه کانون هاي مساجد ميتوانند خلا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در نقاط مختلف کشور به ويژه در بخش ها و روستا ها را پر کنند افزود : با توجه به ايجاد سامانه فهما در سطح کانون ها و الکترونيکي شدن فعاليت هاي آنها اين امر مي تواند کانون ها را به يک تشکيلات فراگير در مناطق روستايي تبديل نمايد.

 

وي همچنين حمايت هاي حجت الاسلام ارزاني رئيس ستاد کانون هاي مساجد کشور از برنامه ها و فعاليت ها کانون ها در چند سال اخير بسيار موثر دانست بيان کرد : رويکرد جديد کانون ها و استقرار دولت الکترونيک در آنها موجب تقويت فعاليت هاي فرهنگي و هنري در سطح روستا ها و بخش ها شود.

 

در ادامه اين ديدار حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور مدير ستاد فهما استان به بيان گزارشي از برنامه و فعاليت هاي اجرايي در سطح کانون ها استان پرداخت و رشد و توسعه کمي و کيفي کانون ها در چند سال اخير را مديون تلاش جهادي مديران کانون ها عنوان کرد.