دفاع مقدس یکی از مهمترین رویدادهای تاریخ انقلاب اسلامی است
دفاع مقدس يکي از مهمترين رويدادهاي تاريخ انقلاب اسلامي است

دفاع مقدس یکی از مهمترین رویدادهای تاریخ انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام و المسلمين چراغي‌پور، دوران هشت سال دفاع مقدس را يکي از مهمترين و تاثير گذراترين دوران تاريخ انقلاب اسلامي برشمرد
شناسه خبر : 30560 تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۰

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه اي فهما استان ايلام ضمن گراميداشت آغاز هفته دفاع مقدس، و ياد و خاطره شهداي اين انقلاب اظهار کرد: مقاومت و پايداري ملت ايران و تقديم هزاران شهيد و جانباز و آزاده دوران هشت دسال دفاع مقدس را به يکي از مهمترين و پر افتخار ترين دوران اين انقلاب تبديل کرده است.

 

مدير ستاد فهما با اشاره به نقش آفريني مردان و زنان کشورمان در دفاع از آب و خاک و کيان خود تصريح کرد : رشادت و دلاوري اين مردمان در مبارزه با اسکتبار جهاني هيچ وقت از اذهان عموم پاک نخواهد شد.

 

وي داشتن سلاح ايمان و توکل و رهبري هاي امام راحل «ره» را از مهمترين مولفه پيروزي اين انقلاب ذکر و بيان کرد :چنانچه جوانان و نوجوانان جامعه امروز با همان روحيه و خود باوري پيش بروند کشورمان در بسياري عرصه ها در جهان پيشتاز خواهد شد.

 

وي در ادامه در خصوص برنامه هاي کانون هاي فهما استان در هفته دفاع مقدس نيز گفت : غبار روبي و عطر افشاني مزار شهدا، ديدار با خانواده هاي شهدا و جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس، معرفي شهداي دوران دفاع، زندگينامه و وصيت نامه شهدا در فضاي مجازي، مسابقات کتاب و کتابخواني، پياده روي اعضاي کانون ها، برگزاري فعاليت هاي مجازي در راستاي هفته دفاع مقدس، ارسال پيام و شعار هاي هفته دفاع مقدس در فضاي مجازي از جمله اين برنامه ها عنوان کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور ، تبيين و تشريح فرهنگ ايثار و شهادت، تجديد ميثاق با ارمان هاي امام راحل (ره) و شهداي اين انقلاب، از اهداف برگزاري اين برنامه ها ذکر کرد.

 

وي در پايان، ياد آور شد : برنامه ها و فعاليت ها کانون هاي فهما با مشارکت ساير ساير نهاد ها برگزار مي شوند.

کلمات کلیدی: