توزیع 700 بسته لوازم التحریر به همت کانون الغدیر شهرستان آبدانان استان ایلام
توزيع 700 بسته لوازم التحرير به همت کانون الغدير شهرستان آبدانان استان ايلام

توزیع 700 بسته لوازم التحریر به همت کانون الغدیر شهرستان آبدانان استان ایلام

700 بسته لوازم التحرير بين دانش آموزان نيازمند به همت اعضاي کانون الغدير در شهرستان آبدانان استان ايلام توزيع شد
شناسه خبر : 30482 تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۶

«محسن سلمان‌ژاد» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه اي فهما استان ايلام با اعلام اين خبر گفت : اين بسته هاي لوازم التحرير در آستانه بازگشايي مدارس و انجام اقدامات خير خواهانه اعضاي کانون الغدير بين دانش آموزان نيازمند اين شهرستان توزيع شد.

 

مدير کانون الغدير شهرستان آبدانان با بيان اينکه اين پک ها با کمک خيرين و مشارکت ساير نهاد هاي فعال مسجد امام موسي کاظم (ع) و کانون الغدير تهيه شده است افزود : اين بسته ها پس از شناسايي دانش آموزان نيازمند در نقاط مختلف شهرستان آبدانان در بين آنها توزيع شد.

 

وي افزود : در پک هاي لوازم التحرير دانش آموزان دفتر هايي مزين با تصاوير مذهبي، شهداي شهرستان آبدانان و اماکن توريستي و تفريحي شهرستان براي اولين بار به همت کانون الغدير به جاپ رسيده است.

 

سلمانژاد با بيان اينکه اين اقدام فرهنگي در راستاي مبارزه با تهاجم فرهنگي و آشنايي دانش آموزان با شهداي شهرستان آبدانان و اماکن توريستي و تفريحي اين شهرستان انجام گرفته است تصريح کرد : تقويت بنيه ديني و اعتقادي دانش آموزان و دانشجويان نيازمند از ديگر اهداف اين برنامه بود.

 

سلمانژاد در خصوص ساير فعاليت اين کانون بيان کرد : در ايام مختلف سال به ويژه ايام کرونا فعاليت هاي گسترده اي از جمله تهيه و توزيع بسته هاي غذايي بهداشتي، لوازم التحرير، وسايل و مايحتاج ضروري خانواده هاي نيازمند توسط اعضاي کانون، خيرين تهيه و در اختيار آنان قرار مي گيرد.

 

مدير کانون الغدير اضافه کرد : همچنين در ايام اوقات فراغت کلاس هاي مختلفي فرهنگي، هنري، قرآني و کتاب و کتابخواني از سوي کانون با رعايت کامل پروتکل هاي بهداشتي داير بوده است

 

وي در ادامه به برگزاري سومين رويداد ملي فهما اشاره کرد و گفت : مجموعه مديريت کانون امسال نيز همچون سال گذشته تمام تلاش خود را حهت حضور پر رنگ و کسب حداکثر امتيازات در رواق ها به کار خواهد گرفت که جز کانون برتر کشور در اين زمينه قرار گيرد.

 

گفتني است کانون فرهنگي و هنري الغدير واقع در شهرستان آبدانان و کانون تخصصي کتابخانه اي يکي از کانون هاي فعال استان ايلام و کانون هاي برتر کشوري در دومين رويداد ملي فهما بود.