آغاز سومین رویداد ملی فهما با شعار «به توان مردم» در سطح 307 باب از کانون‌های مساجد استان ایلام
آغاز سومين رويداد ملي فهما با شعار «به توان مردم» در سطح 307 باب از کانون‌هاي مساجد استان ايلام

آغاز سومین رویداد ملی فهما با شعار «به توان مردم» در سطح 307 باب از کانون‌های مساجد استان ایلام

حجت الاسلام و المسلمين چراغي‌پور، با اشاره به آغاز سومين رويداد ملي فهما در سراسر کشور گفت: اين رويداد امسال با شعار «به توان مردم» برگزار شده و در سطح 307 باب از کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان ايلام در حال اجرا است.
شناسه خبر : 30198 تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۶

حجت الاسلام و المسلمين «علي چراغي پور» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با بیان اینکه رویداد ملی فهما امسال نیز همزمان با سراسر کشور در استان ایلام برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این راستا 307 باب از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ایلام به منظور شرکت در این رویداد ملی اقدام به ثبت فعالیت های خود در سامانه بچه های مسجد می کنند.

 

مدیر ستاد فهما استان ایلام افزود: اين طرح امسال با شعار « به توان مردم» و در قالب شبستان و رواق‌هاي مختلف 12 گانه  در سامانه بچه هاي مسجد تعریف شده است، در این راستا کانون های مساجد استان مي‌توانند با مراجعه به اين سامانه نسبت به ثبت فعاليت هاي خود در 40 حوزه اقدام و امتياز هاي لازم جهت حضور پر رنگ در سومين رويداد ملي فهما کسب نمايند.

 

وی در ادامه ثبت اثر گرو ههاي نمايش، سرود، فيلم، توليدات چند رسانه اي، طرح هاي فرهنگي، ازمون هاي مختلف، آتار توليدي و هنري کانون ها، کار آفريني از جمله محور هاي مختلف حضور کانون ها در رويداد ملي فهما عنوان کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور با اشاره به حضور موفق دو باب از کانون هاي استان اسلام در رويداد فهما سال گذشته، ابراز اميدواري کرد که امسال کليه کانون ها با تمام ظرفيت خود در اين رويداد حضور پيدا کنند.

 

وي در بخش دیگری از مباحث خود افزود: :سومين رويداد ملي فهما همزمان با دهه امامت و ولايت آغاز و با ولادت حضرت زهرا (س) پايان خواهد يافت.

 

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور در پيان خاطر نشان کرد :اطلاع رساني هاي لازم در خصوص اين طرح به کانون هاي استان اعلام شده است و اميدواريم امسال شاهد حضور پر رنگ تر کانون ها ي استان در اين طرح ملي در جمع کانون هاي برتر کشور باشيم.