تجلیل مدیر ستاد فهما ایلام از خبرنگار خبرگزاری شبستان
تجليل مدير ستاد فهما ايلام از خبرنگار خبرگزاري شبستان

تجلیل مدیر ستاد فهما ایلام از خبرنگار خبرگزاری شبستان

به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار مدير ستاد فهما استان ايلام از عظيم پيراني خبرنگار خبرگزاري شبستان استان ايلام تقدير نمود
شناسه خبر : 29449 تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما استان ایلام، حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور در این مراسم با گرامیداشت 17 مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار  خبرنگاران را چشم و گوش بینای جامعه دانست که همواره در صف مقدم اطلاع رسانی قرار دارند.


 
 
مدیر ستاد فهما استان  آگاهی بخشی به آحاد جامعه را یکی از رسالت های مهم خبرنگاران عنوان کرد و افزود : امروز  وظایف خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی با توجه به شرایط اجتماعی فرهنگی جامعه بسیار سنگین است.


 
وی بیان کرد : در شرایطی که جامعه امروز ما با هجمه های مختلف فرهنگی اجتماعی و اقتصادی از سوی دشمنان مواجه است خبرنگاران بایستی با آگاهی بخشی اطلاع رسانی صحیح و درست  توطئه های دشمنان را خنثی  و امید و نشاط را در جامعه بویژه در بین جوانان و نوجوانان تزریق نمایند.


 
وی، در ادامه  با تجلیل از فعالیت های خبرگزاری شبستان در اطلاع رسانی برنامه های  حوزه دین و فرهنگ تصریح کرد : هر چه خدمت به عرصه های دینی در جامعه گسترش یابد جوانان و نوجوانان جامعه به عنوان آینده سازان این نظام در مسیر درست پیشرفت هدایت خواهند شد و این می تواند به پیشرفت کشور در عرصه های مختلف ملی و بین المللی منجر شود.


 
گفتنی است در این مراسم از عظیم پیرانی خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهت همراهی و اطلاع رسانی برنامه ها و فعالیت های کانون های فهما تقدیر شد.