کانون‎‌های مساجد استان ایلام میزبان پرچم متبرک حرم مطهر حضرت علی(ع) می‌شوند
کانون‎‌هاي مساجد استان ايلام ميزبان پرچم متبرک حرم مطهر حضرت علي(ع) مي‌شوند
به مناسبت عید غدیر و دهه امامت و ولایت؛

کانون‎‌های مساجد استان ایلام میزبان پرچم متبرک حرم مطهر حضرت علی(ع) می‌شوند

حجت الاسلام و المسلمين چراغي‌پور، با اشاره به فعاليت‌هاي کانون‌هاي فهما در استان ايلام به مناسبت دهه امامت و ولايت گفت: بچه‌هاي مسجد در ايلام ميزبان پرچم متبرک حرم مطهر حضرت علي(ع) مي‌شوند.
شناسه خبر : 29160 تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۵۸

حجت الاسلام و المسلمين «علي چراغي پور» با اعلام اين خبر به ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) استان ايلام اظهار کرد: پرچم متبرک حرم حضرت علي (ع) توسط نماينده حرم حضرت ابوالفضل العباس (ع) در جمهوري اسلامي ايران وارد استان ايلام شده است و کانون هاي استان ايلام نيز در برنامه هاي دهه امامت و ولايت به ويژه مراسمات عيد غدير از حضور معنوي اين پرچم بهره مند خواهند شد.

 

مدير ستاد فهما استان ايلام افزود :علاوه بر حضور معنوي پرچم، بسته هاي متبرک حرم حضرت علي (ع) در برنامه هاي عيد غدير در سطح کانون هاي استان توزيع خواهد شد.

 

وي، با بيان اينکه همزمان با عيد غدير برنامه هاي مختلفي در سطح کانون هاي استان پيش بيني شده است افزود : اجراي برنامه هاي ويژه در سطح کانون هايي که مزين به نام و القاب حضرت علي (ع) هستند از جمله اين برنامه ها است.

 

وي تجليل از سادات کانون هاي استان، و تجليل از اعضاي فعال کانون ها، توزيع بسته هاي فرهنگي و هنري و مواد غذايي و برگزاري مسابقات کتاب و کتابخواني از ديگر برنامه هاي کانون هاي فهما در آستانه عيد غدير عنوان کرد.