طرح قرآنی 1455 همزمان با سراسر کشور در سطح کانون فهما ایلام برگزار می شود
طرح قرآني 1455 همزمان با سراسر کشور در سطح کانون فهما ايلام برگزار مي شود

طرح قرآنی 1455 همزمان با سراسر کشور در سطح کانون فهما ایلام برگزار می شود

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور از آغاز احراي طرح قرآني 1455 همزمان با سراسر کشور در سطح کانون هاي فهما استان ايلام خبر داد
شناسه خبر : 28428 تاریخ انتشار : ۵ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي فهما، حجت الاسلام و المسلمين علي چراغي پور در مراسم افتتاحيه آغاز اجراي اين طرح که به صورت ويدئو کنفرانس در صدا و سيماي مرکز ايلام با حضور جمعي از مسولان استاني برگزار شد اظهار کرد:اين طرح همزمان با سراسر کشور در سطح 307 کانون فرهنگي و هنري استان از پنجم تير ماه آغاز و تا 12 شهريور به مدت 10 هفته (70روز) اجرا خواهد شد.

 

مدير ستاد فهما استان با بيان اينکه اين طرح امسال با شعار «قرآن، اميد، زندگي» اجرا مي شود افزود : در اجراي اين طرح هر هفته يک آيه برجسته و شرکت کنندگان ميتوانند نسبت به حفظ اين آيه ها اقدام نمايند.

 

وي ياد آور شد: دراجراي طرح قرآني 1455 شرکت کنندگان علاوه بر حفظ آيات قرآني در بهش هاي ديگر اين جشنواره همچون خوشنويسي، شعر، فيلم کوتاه،محصولات چند رسانه اي، گرافيک، طراحي پوستر، داستان نويسي و نقاشي نيز شرکت کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور با بيان اينکه اين طرح براي رده هاي مختلف سني طراحي شده است تصريح کرد :اعضاي کانون هاي فهما استان با مراجعه به سامانه فهما ميتوانند در اين طرح شرکت نمايند.

 

وي در پايان خاطر نشان کرد :اين طرح ملي امسال به مناسبت هزار و چهارصد و پنجاه و پنجمين سال نزول قرآن با مشارکت نهادها و سازمان هاي قرآني، در سراسر کشور برگزارخواهد شد.

کلمات کلیدی: