تکریم محرومان در روز میلاد امام رضا (ع) به همت اهالی فهما استان ایلام
تکريم محرومان در روز ميلاد امام رضا (ع) به همت اهالي فهما استان ايلام

تکریم محرومان در روز میلاد امام رضا (ع) به همت اهالی فهما استان ایلام

همزمان با ميلاد با سعادت علي بن موسي الرضا (ع) و آخرين روز دهه کرامت 1200 بسته غذايي به همت کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام توزيع مي شود
شناسه خبر : 28313 تاریخ انتشار : ۱ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۶
حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور با اعلام این خبر به ستاد ارتباطات رسانه ای فهما استان ایلام، اظهار کرد : این بسته های مواد غذایی به همت برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه و کانون حضرت خدیجه (س) به استان ایلام ارسال شده است.
 
 
مدیر ستاد فهما استان ایلام افزود : این بسته ها غذایی شامل 1200 بسته گوشت گرم هستند که همزمان با میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولايت و آخرین روز دهه کرامت در استان توزیع می شوند.
 
 
حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور تصریح کرد :با هماهنگی های به عمل آمده مقرر شده است این بسته های غذایی در سه شهرستان مهران دهلران و ملکشاهی توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد در بین محرومین و نیازمندان توزیع گردد.
 
 
وی، با اشاره به اینکه این اولین مرحله از کمک های موسسه حضرت خدیجه (س) در سال جاری به استان ایلام است یاد آور شد : بیش از 7 مرحله کمک هاي اين موسسه به محرومین و نیازمندان در نقاط مختلف استان طی یکی دو سال اخیر با کمک کانون های مساجد استان  توزیع شده است.
 
 
وی در پایان با اشاره به همت اهالی مساجد استان در تکریم محرومین و نیازمندان استان در ایام کرونا خاطر نشان کرد : بچه های مساجد  استان ایلام در جریان شیوع ویروس منحوس کرونا و درراستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری با عمل به رهنمود های ایشان و اجرای طرح های کمک های مومنانه، مواسات و همدلی، در حمایت از قشر محروم و آسیب دیده استان بسیار خوب عمل کردند.
کلمات کلیدی: دهه کرامت 1400