ولایت‌مداری حضرت معصومه (س) مهمترین شاخصه آن حضرت است
ولايت‌مداري حضرت معصومه (س) مهمترين شاخصه آن حضرت است

ولایت‌مداری حضرت معصومه (س) مهمترین شاخصه آن حضرت است

حجت الاسلام و المسلمين کريمي‌تبار با اشاره به کرامات و ويژگي هاي اخلاقي حضرت معصومه (س) ولايت مداري را مهمترين شاخصه آن حضرت عنوان کرد.
شناسه خبر : 27960 تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) استان ايلام، حجت الاسلام و المسلمين دکتر الله نور کريمي تبار امروز ( 22 خرداد) در گردهمايي بزرگ بانوان فاطمي که همزمان با اولين روز از دهه کرامت و ميلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر با حضور پرشور بانوان ايلامي در مصلي بزرگ امام خميني (ره) شهر ایلام برگزار شد به کرامات و ويژگي هاي شخصيتي آن حضرت اشاره نمود و اظهار کرد : با وجودي که قرن ها از وفات حضرت معصومه (س) مي‌گذرد اما قبر او زيارتگاه ميليون ها انسان است و اين احترامي است اسلام براي زن ها قائل شده است که اگر تقوا باشد تفاوتي بين مرد و زن وجود ندارد.

 

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام تقوا، دينداري، ولايتمداري و تعبد به خدا را مهمترين ويژگي هاي حضرت معصومه (ع) عنوان کرد و افزود :ولايتمداري به عنوان مهمترين ويژگي آن حضرت بود که امام رضا (ع) نیز در مورد آن حضرت فرمود هر کس که او را با شناخت زيارت کند بهشت بر او واجب مي شود.

 

وي با بيان اینکه حضرت معصومه (س) کرامات بسياري دارد که گره گشاي خيلي از مشکلات است، تصريح کرد : انسان بواسطه توسل به آن حضرت مي‌تواند خيلي از مشکلات زندگي را پشت سر بگذارد.

 

حجت الاسلام و المسلمين کريمي تبار در ادامه با اشاره به شرايط کنوني جامعه، مسئله انتخابات را مهمترين دغدقه رهبر انقلاب و هر فرد با تقوا و ديندار و ولايتمدار در جامعه امروز ذکر و بيان کرد : دشمنان اين انقلاب در حالي که در ميدان هاي مختلف از اين نظام شکست خوردند با تمام توان خود هزينه هاي گزاف براي دلسرد کردن مردم و مشارکت حداقلي مردم در انتخابات اخير  تلاش می کنند.

 

وي تورم بيکاري و گراني را از ابزار هاي مهم تبليغاتي دشمنان براي دلسرد کردن مردم و عدم حضور در انتخابات عنوان کرد و گفت : در حالي که منشا بسياري از اين مسائل دشمنان ما هستند که تحريم هاي ظالمانه را عليه ما ايجاد کردند .

 

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام ياد آور شد : حضور حداکثري ما در انتخابات و انتخاب فرد جوان با روحيه جهادي و تخصص در راس قوه مجريه مي‌تواند بسياري از توطئه هاي دشمنان را خنثي نمايد.

 

وي در پايان با اشاره به نقش بانوان و مادران در عرصه جهاد سياسي خاطر نشان کرد : صحنه آزمون ولايتمداري شما تلاش حداکثري براي حضور مردم در انتخابات و انتخاب اصلح است همانطور که رهبر انقلاب از ما مشارکت حداکثري و انتخاب اصلح خواستند.

 

گفتنی است ، برگزاری مسابقه ، توزیع بسته های فرهنگی و تبرک حرم حضرت معصومه (س) ،قرائت بیانیه و تریبون آزاد از دیگر برنامه های این همایش بود .