تقدیر رئیس ستاد فهما از مدیر کانون الغدیر آبدانان استان ایلام
تقدير رئيس ستاد فهما از مدير کانون الغدير آبدانان استان ايلام

تقدیر رئیس ستاد فهما از مدیر کانون الغدیر آبدانان استان ایلام

رئيس ستاد فهما از فعاليت‌هاي کانون فرهنگي هنري الغدير شهرستان آبدانان استان ايلام به جهت حضور فعال و کسب امتياز در طرح ملي ايران قوي تقدير کرد.
شناسه خبر : 27738 تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان ایلام: حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌رضا ارزانی» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از «محسن سلمان‌نژاد» مدیر کانون الغدیر شهرستان آبدانان استان ایلام به دلیل حضور فعال در طرح ملي ايران قوي  و کسب 16508 امتياز تقدیر کرد.

در متن این لوح تقدیر آمده است : جایگاه مقدس مسجد ، حکایت از اهمیت خانه های خدا بر روی زمین دارد آنانی که این اماکن معنوی را کانونی برای خدمت خالصانه به مومنین و مسلمین تبدیل نموده اند ، از جایگاهی بسیار رفیع نزد خالق یکتا و معصومین (ع) برخوردارند .


خدا را شاکریم به برکت جدیت ، تدبیر و تلاش های ارزشمند جنابعالی و تمامی ارکان و اعضای محترم، کانون فرهنگی هنری الغدیر موفق به کسب امتیاز 16508در قالب رویداد ملی ایران قوی (فهمای 1399 )شد .


بی تردید عرصه فرهنگ و هنر ایران اسلامی به همت بچه های مسجد آینده ای بسیار روشن و درخشان را پیش رو داشته و این عزیزان فرهیخته می توانند نقش بسیار مهمی را در تحقق مسجد طراز اسلامی به عنوان مهم ترین مطالبه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از اصحاب مسجد ایفا نمایند .


با تقدیر و تشکر از تمامی عزیزانی که باعث افتخار آفرینی برای این کانون وزین شدند ، توفیقات روز افزون تان از خداوند متعال خواستارم