جذب جوانان به مساجد زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی است
جذب جوانان به مساجد زمينه‌ساز کاهش آسيب‌هاي اجتماعي است
مدیر کل امور اجتماعی استانداری ایلام؛

جذب جوانان به مساجد زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی است

طهماسبي با اشاره به نقش فعاليت‌هاي ديني با محوريت مسجد اظهار کرد: سوق دادن و جذب جوانان به مساجد زمينه کاهش آسيب هاي اجتماعي در جامعه را فراهم خواهد کرد.
شناسه خبر : 27731 تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام، عهدیه طهماسبی امروز( 11 خرداد ) در دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با تقدیر از فعایت های مختلف فرهنگی ، هنری، اجتماعی و آموزشی  کانون های مساجد نقش کانون ها در زمینه مقابله با آسیب های اجتماعی بسیار تاثیر گذار دانست.


مدیر کل امور اجتماعی استانداری ایلام ، حضور کانون های مساجد در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق روستایی و دور افتاده استان را ارزشمند دانست و تصریح کرد : همواره شاهد تلاش های شما در خدمت رسانی به مردم  و جذب جوانان و نوجوانان این مناطق به مساجد هستیم که  این امر می توان نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی ایفا نماید.


طهماسبی با اشاره به آسیب های مختلف اعتیاد به مواد مخدر ، خودکشی، نزاع دسته جمعی و کودکان بازمانده از تحصیل در استان ، افزود : همکاری دستگاههای  مختلف ازجمله کانون های مساجد ، سامازن های مردم نهاد ،ستاد اجرایی فرمان حضرت امام  خمینی (ره) ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سازمان تبلیغات اسلامی ، بهزیستی ،کمیته امداد امام  در زمینه مبارزه با این آسیب ها موجب کاهش چشمگیر میزان آسیب های اجتماعی طی یکی دو سال اخیر در استان  شده است .


وی یاد آور شد : مجموعه این همکاری ها نشان داد چنانچه همه دست به دست هم بدهند می شود به نتیجه رسید.


وی در پایان ابراز امیدواری کرد : با تلاش مجموعه ها، دستگاها و نهاد های مختلف شاهد کاهش چشمگیر آسیب های اجتماعی در استان باشیم .

گفتنی در پایان این نشست حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور به ارایه گزارشی از فعالیت های ستاد فهما استان ایلام در حوزه آسیب های اجتماعی پرداخت.