تداوم کمک‌های مومنانه کانون های فهما ایلام در حمایت از محرومان و آسیب دیدگان کرونا
تداوم کمک‌هاي مومنانه کانون هاي فهما ايلام در حمايت از محرومان و آسيب ديدگان کرونا

تداوم کمک‌های مومنانه کانون های فهما ایلام در حمایت از محرومان و آسیب دیدگان کرونا

کمک‌هاي مومنانه کانون هاي فهما استان ايلام با توزيع بسته هاي غذايي و بهداشتي در حمايت از محرومين و آسيب ديدگان کرونا همچنان ادامه دارد
شناسه خبر : 27625 تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي(فهما)، 40 بسته معيشتي به همت کانون فرهنگي و هنري شهداي فرهنگي بخش زرين آباد در مناطق روستايي و محروم اين بخش در بين محرومين و آسيب ديدگان از کرونا توزيع شد.

 

حيدر کاوياني در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه اي فهما با اعلام اين خبر گفت : اين بسته هاي معيشتي شامل برنج، گوشت، روغن بود که با حمايت هاي ستاد فهما استان و خيرين تهيه و توزيع شد.

 

مدير کانون شهداي فرهنگي بخش زرين آباد ارزش اين ميزان بسته هاي توزيع شده را بيش از 120 ميليون ريال عنوان کرد و افزود :اين بسته هاي غذايي پس از شناسايي محرومين و آسيب ديدگان از کرونا در نقاط مختلف روستايي و محروم بخش زرين آباد شهرستان دهلران توزيع شد.

 

وي ضمن تقدير از حمايت هاي ستاد کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان خواستار حمايت هاي بيشتر جهت انجام فعاليت هاي فرهنگي اين کانون در مناطق محروم و کم برخوردار اين شهرستان شد.

 

کاوياني، با اشاره به ساير فعاليت هاي کانون فرهنگي و هنري شهداي فرهنگي بخش زرين آباد تصريح کرد : فعاليت هاي مختلفي از جمله کلاس هاي قرآني مسابقات کتابخواني، کمک هاي مومنانه با توزيع بسته هاي غذايي و معيشتي، در ايام کرونا به همت اعضاي کانون برگزار شد.

 

وي خاطر نشان کرد: در ايام کرونا بيشتر برنامه هاي کانون با محوريت فضاي مجازي و يا در فضاي باز و رعايت کامل دستور العمل هاي بهداشتي برگزار شدند.