هم‌اندیشی ائمه جماعات مساجد شهرستان ایلام با محور «طرح تواصی» برگزار شد
هم‌انديشي ائمه جماعات مساجد شهرستان ايلام با محور «طرح تواصي» برگزار شد

هم‌اندیشی ائمه جماعات مساجد شهرستان ایلام با محور «طرح تواصی» برگزار شد

هم‌انديشي ائمه جماعات مساجد شهرستان ايلام، اول خرداد ماه با عنوان «طرح تواصي» برگزار شد.
شناسه خبر : 27476 تاریخ انتشار : ۱ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) استان ايلام، اين نشست صبح امروز (يکم خرداد)، با همکاري ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد، سازمان تبليغات و مديريت حوزه هاي علميه استان در محل دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام برگزار شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ظهر امروز(۱ خرداد) در این نشست هم اندیشی، اظهار کرد: ائمه جمعه و جماعت در ترویج ارزش ها و فرهنگ ناب اسلامی در بین اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان نقش مهم و تاثیرگذاری برعهده دارند.

حجت الاسلام والمسلمین « الله نور کریمی تبار» با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، روز ایثار و مقاومت و پیروزی جبهه مقاومت بر رژیم کودک کش اسرائیل، اظهار کرد: از نکات مهم در این ایام حساس استفاده از فرصت‌های پیش‌رو جهت آگاهی بخشی به جامعه است.

امام جمعه ایلام به قدرت منطقه ای و فرامنطقه ای جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: امروز به حمدلله محور مقاومت با حمایت های جمهوری اسلامی حرف اول را در منطقه می‌زند.

وی در ادامه به روحانیون استان و ائمه جماعات توصیه کردند که در محله و مسجد، نقش محوری داشته باشند و در راستای شناسایی مشکلات محلات و مساجد و حل آنها قدم بردارند.

امام جمعه ایلام در پایان با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری در پای صندوق های رای، خاطرنشان کرد: تشویق و ترغیب اقشار مختلف مردم مردم به حضور حداکثری در پای صندوق آرا و انتخاب کاندیدای اصلح از جمله رسالت های خطیر روحانیون و ائمه جماعات است
 

 

کلمات کلیدی: نشست