رتبه برتر کانون شهدای سرابله در طرح ملی ایران قوی؛ نمایانگر ظرفیت بالای کانون‌های مساجد استان ایلام
رتبه برتر کانون شهداي سرابله در طرح ملي ايران قوي؛ نمايانگر ظرفيت بالاي کانون‌هاي مساجد استان ايلام
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام؛

رتبه برتر کانون شهدای سرابله در طرح ملی ایران قوی؛ نمایانگر ظرفیت بالای کانون‌های مساجد استان ایلام

عمران خود آموز گفت : کسب عنوان برتر کانون شهداي سرابله در اجراي طرح ملي ايران قوي نشان از پتاسيل و ظرفيت بالاي کانون هاي استان ايلام در سطح کشور است
شناسه خبر : 27419 تاریخ انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۳۴

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) استان ايلام: عمران خود آموز امروز ( 28 ارديبهشت ماه ) در آيين تجليل از  مدير کانون شهداي سرابله از برگزيدگان طرح ملي ايران قوي در سطح کشور که در محل دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام برگزار شد کسب اين عنوان به همت بچه هاي مساجد استان و مدير و اعضاي کانون شهداي سرابله نشان از ظرفيت بالاي کانون هاي استان در بخش هاي مختلف ديني فرهنگي هنري و مذهبي عنوان کرد .

 

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان با تقدير از تلاش ها و فعاليت هاي صورت گرفته در اين کانون با مديريت آقاي فريادي که از فعالان فرهنگي استان هستند بيان کرد : کانون شهداي سرابله در اجراي طرح ملي ايران قوي که با شاخص هاي کاملا فني و داورهاي کاملا حرفه اي برنامه ريزي شده بود توانستند در رواق سرود عنوان برگزيده کشور را کسب نمايند که شايسته تقدير است .

 

وي در ادامه با اشاره فعايت هاي گسترده کانون هاي مساجد سراسر کشور در چند سال اخير افزود : خوشبختانه با حمايت هاي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و توجهي که به اين حوزه شده است سامان خوبي هم به لحاظ ثبت اساسنامه کانون ها و هم راه اندازي سامانه بچه هاي مسجد با عنوان فهما پيدا کردند .

 

خود آموز با بيان اينکه در سامانه فهما کانون هاي سراسر کشور به صورت مويرگي به هم وصل هستند و گزارش ها و فعاليت هاي خود را بارگزاري مي کنند تصريح کرد : ايجاد اين سامانه ابتکار عمل مناسبي در جهت  اجرای فعاليت هاي فرهنگي و هنري و ديني و مذهبي در حوزه مساجد بود .

 

وي همچنين از مدير کانون شهداي سرابله خواست تا سرود برگزيده خود با آهنگسازي مناسبت تنظيم و جهت انعکاس در فضاي مجازي استان انعکاس نمايند .

 

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان در پايان فعاليت هاي ستاد کانون هاي مساجد و کانون هاي فرهنگي و هنري در استان طي سال هاي اخير بويژه در ايام کرونايي قابل تقدير عنوان کرد