مدیر ستاد فهما ایلام به عضویت شورای اقامه نماز این استان منصوب شد
مدير ستاد فهما ايلام به عضويت شوراي اقامه نماز اين استان منصوب شد
با حکم استاندار؛

مدیر ستاد فهما ایلام به عضویت شورای اقامه نماز این استان منصوب شد

با حکم استاندار ايلام حجت الاسلام و المسلمين علي چراغي پور، مدير ستاد فهما به عنوان عضو شوراي اقامه نماز استان ايلام منصوب شد.
شناسه خبر : 26930 تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما)، در نشست شوراي  اقامه نماز استان ايلام که صبح امروز (ششم ارديبهشت) در دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام با حضور اعضاي اين شورا برگزار شد؛ حجت‌الاسلام و المسلمين «علي چراغي پور» مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان با حکم  «محمد نوذري» استاندار ايلام به عنوان عضو شوراي اقامه نماز استان منصوب شد.

در بخشي از اين حکم آمده است:

 در راستاي عمل به فرمان الهي «اَلَّذینَ اِن مَکَّنّاهُم فِی الاَرضِ اَقامُوا الصَلوةَ وَ ءاتَوُا الزَّکوة وَ اَمَروا بِالمَعروفِ وَ نَهَوا عَنِ المُنکَرِ وَ لِلّهِ عاقِبةُ الاُمور»، به منظور بسط و گسترش فرهنگ نوراني نماز در جامعه با منظور تحقق رهنمود مقام معظم رهبري به اجلاس هاي نماز که فرمودند کار لازم امروز آن است که هيئت هايي براي تعيين دقيق ماموريت هاي دستگاه‌ها تشکيل شود و بر اثر آن برنامه زمان بندي شده همه فعاليت ها و خدماتي که وظيفه آنان است با شيوه علمي و واقع بينانه فراهم گردد.

بدينوسيله حضرتعالي به عنوان عضو شوراي اقامه نماز منصوب مي گرديد انتظار مي رود با حضور فعالانه خوددر جلسات شورا و بهره گيري از همه ظرفيت هاي در اختيار شورا را در بهره گيري مطلوب از همه منابع امکانات و ظرفيت هاي استان در دستيابي به ثمر رساندن اهداف مقدس و تعالي آن ياري نماييد. توفيق روز افزون جنابعالي در توسعه و تعميق فرهنگ نوراني نماز از خداوند سبحان مسئلت دارم.