ثبت نام رایگان کتابخانه کانون الغدیر به مناسبت 18 اسفند
ثبت نام رايگان کتابخانه کانون الغدير به مناسبت 18 اسفند

ثبت نام رایگان کتابخانه کانون الغدیر به مناسبت 18 اسفند

به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد کتابخانه کانون الغدير شهرستان آبدانان به صورت رايگان عضو مي پذيرد
شناسه خبر : 25870 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۵۵

محسن سلمانژاد با اعلام این خبر به ستاد ارتباطات رسانه ای فهما استان ایلام، از عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان جهت استفاده از امکانات این کتابخانه دعوت نمود.


مدیر کانون الغدیر شهرستان آبدانان اظهار کرد : در حال حاضر 25 هزار جلد کتاب در کتابخانه شهید مطهری شهرستان آبدانان جهت استفاده اعضا موجود است.
 
وی با بیان اینکه 5هزار و 600 نفر نیز عضو این کتابخانه هستند افزود : کتابخانه شهید مطهری در دو نوبت صبح و عصر و با 2 کتابدار آماده خدمات رسانی به اعضای کانون و عموم مردم شهرستان آبدانان است.


 
وی اهدا کتاب به صورت رایگان در مناسبت های مختلف، برگزاری مسابقات کتابخوانی، از برنامه های مهم کتابخانه شهید مطهری در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخوانی عنوان کرد.


 
وی در ادامه در خصوص سایر فعالیت های کانون الغدیر بیان کرد : در سال جاری اجرای طرح ملی راهکار، مواسات و همدلی و کمک های مومنانه از مهمترین برنامه های کانون الغدیر در  راستای فرمایشات مقام معظم رهبری جهت خدمات رسانی به محرومین و آسیب دیدگان از کرونا بوده است.


 
وی، اجرای برنامه های گسترده فرهنگی و هنری، مناسبت های ملی و مذهبی مشارکت فعال در اجرای برنامه های ابلاغی ستاد کانون های مساجد کشور از دیگر برنامه های این کانون در طول سال ذکر کرد.