تقدیر از فعالیت‌های مدیران کانون‌های استان ایلام
تقدير از فعاليت‌هاي مديران کانون‌هاي استان ايلام
به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد صورت پذیرفت؛

تقدیر از فعالیت‌های مدیران کانون‌های استان ایلام

به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد به صورت مجازي از تلاش هاي مديران کانون هاي استان تقدير شد.
شناسه خبر : 25856 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما استان ایلام،حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور امروز ( 18 اسفند) به صورت مجازی با  مدیران 6 کانون استان گفت و گو  و از تلاش های آنان در اجرای برنامه ها و فعالیت های کانون ها تقدير کرد.

مدیر ستاد فهما استان در این ارتباط تلفنی که با  مديران کانون هاي فرهنگي و هنري شهداي سرابله، رحمة للعالمین، شهدای فتح المبین، شهدای بانقلان، فتح و الغدیر انجام گرفت بیان کرد : مدیران و اعضای کانون ها سربازان مقابله با جنگ نرم دشمن هستند.


حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور با بیان اینکه امروز وظیفه ما در مقابله با هجمه های گسترده دشمنان بسیار سنگین است  افزود : امیدواریم مدیران کانون ها با همت و تلاش خود زمینه جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به مساجد را فراهم کنند.


وی در پایان از فعالیت های کانون ها در اجرای طرح های راهکار، کمک های مومنانه در شرایط کرونایی در جهت خدمات رسانی به محرومین و آسیب دیدگان کرونا تقدیر نمود و ابراز امیدواری کرد : این فعالیت ها تا پایان ویروس کرونا ادامه یابد.