اهدای 460 بسته‌ گوشت قربانی به مددجویان بهزیستی استان ایلام
اهداي 460 بسته‌ گوشت قرباني به مددجويان بهزيستي استان ايلام

اهدای 460 بسته‌ گوشت قربانی به مددجویان بهزیستی استان ایلام

حجت الاسلام و المسلمين چراغي‌پور گفت : در راستاي تعامل و همکاري ميان ستاد فهما و بهزيستي استان ايلام 460بسته گوشت قرباني ميان مددجويان بهزيستي اين استان توزيع مي‌شود.
شناسه خبر : 23705 تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما)، حجت الاسلام و المسلمين «علي چراغي پور»، ظهر امروز  8 بهمن در ديدار با «زهرا همتي» مدير کل بهزيستي استان ايلام از اختصاص 460 بسته‌ گوشت قرباني به مددجويان بهزيستي استان ايلام خبر داد.

 

مدير ستاد فهما استان ايلام اظهار کرد : اين ميزان گوشت قرباني متبرک حرم حضرت معصومه (س) است که با همکاري موسسه خيريه و کانون حضرت خديجه(س) به استان ايلام ارسال مي شود.

 

وي با اشاره تاکنون پنج مرحله کمک هاي مومنانه به استان ايلام انجام گرفته است افزود :به زودي ششمين مرحله اين کمک ها به استان انجام خواهد گرفت.

 

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور بااشاره به اينکه جامعه هدف سازمان بهزيستي از آسيب پذير ترين اقشار جامعه محسوب مي شود بيان کرد : در همين راستا و تعامل و همکاري که في ما بين ستاد فهما و بهزيستي بود تصميم بر آن شد تا بخشي از اين کمک ها به جامعه هدف اين سازمان اختصاص يابد.

 

وي همچنين در خصوص ساير فعاليت ستاد فهما به اقشار آسيب پذير عنوان کرد : طي همکاري مشترک ستاد کانون هاي مساجد با موسسه حضرت خديجه (ع) تاکنون دو مورد کمک هزينه به زوج هاي ناباور در استان پرداخت شده است که اين آمادگي داريم در صورت معرفي چنين افرادي ازسوي سازمان بهزيستي اقدام لازم جهت حمايت ازاين افراد نيز با حمايت هاي خيرين صورت بگيرد.

 

وي در پايان خواستار تعامل و همکاري بيشتر في ما بين ستاد فهما و بهزيستي استان در ساير فعاليت ها از جمله در بحث آسيب هاي اجتماعي در قالب تفاهم نامه همکاري شد.

 

در ادامه زهرا همتي ضمن تقدير از نوع نگاه و دغدقه اي که به جامعه هدف اين سازمان وجود دارد افزود : هر گونه کمک هاي مادي و معنوي نسبت به افراد تحت حمايت اين سازمان براي ما ارزشمند است.

 

مدير کل بهزيستي استان در ادامه خواستار حمايت هاي ويژه خيرين به جامعه هدف سازمان بهزيستي شد و گفت : در بخش هاي مختلف افراد تحت حمايت اين سازمان نيازمند حمايت هاي ويژه خيرين و نيکوکاران در سراسر کشور هستند.

 

وي در پايان اقدامات ستاد هماهنگی کانون فرهنگی و هنری مساجد در اجرای طرح مواسات و همدلی و کمک های مومنانه را قابل تقدیر دانست و  خاطرنشان کرد : اميدواريم کمک هاي انجام گرفته به افراد تحت حمايت و جامعه هدف اين سازمان نیز تداوم يابد.