تکریم نیازمندان به همت کانون فتح در ایام فاطمیه
تکريم نيازمندان به همت کانون فتح در ايام فاطميه

تکریم نیازمندان به همت کانون فتح در ایام فاطمیه

1200 پرس غذاي گرم در ايام حزن و اندوه شهادت بي بي دو عالم حضرت زهرا (س) به همت کانون فرهنگي و هنري فتح بين نيازمندان و محرومين شهرستان ملکشاهي توزيع شد
شناسه خبر : 22956 تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۰۰

روح الله بشیری زاده با اعلام این خبر به ستاد ارتباطات رسانه ای فهما استان ایلام  اظهار کرد : این میزان غذای گرم با حمایت های خیرین و نیکوکاران در بین نیازمندان و محرومین شهرستان ملکشاهی توزیع گردید.


مدیر کانون فرهنگی و هنری  «فتح» با بیان اینکه  از ابتدای شیوع کرونا تاکنون خدمات رسانی کانون فتح به اقشار آسیب پذیر کرونا همچنان ادامه دارد تصریح کرد : در همین راستا اقدامات گسترده ای از جمله توزیع اقلام غذایی و بهداشتی به نقاط مختلف شهرستان ملکشاهی انجام گرفته است.


وی بیان کرد : اعضای کانون با شناسایی محرومین و نیازمندان بویژه در مناطق مختلف روستایی و عشایری نسبت به توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان اقدام می‌کنند.


وی ادامه داد: برنامه ها و فعالیت های کانون با مشارکت و همراهی سایر نهاد های فعال مسجد ادامه خواهد داشت
بشیری زاده در خصوص سایر فعالیت های کانون گفت : برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی در ایام مختلف سال، فعالیت های قرآنی برگزاری دوره های آموزشی مختلف ویژه کودکان و نوجوانان عضو کانون، برنامه های جهادی، از دیگر برنامه های کانون در طول سال است.


گفتنی است کانون فتح واقع در روستای گنبد پیر محمد یکی از کانون های فعال شهرستان ملکشاهی است