برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت سردار دلها در کانون کوثر شهر ایلام
برگزاري مراسم اولين سالگرد شهادت سردار دلها در کانون کوثر شهر ايلام
به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضور جمعی از اعضای کانون فرهنگی و هنری کوثر شهر ایلام مراسمی در مزار شهدای گمنام شهر ایلام برگزار شد

برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت سردار دلها در کانون کوثر شهر ایلام

به مناسبت اولين سالگرد شهادت سردار سليماني با حضور جمعي از اعضاي کانون فرهنگي و هنري کوثر شهر ايلام مراسمي در مزار شهداي گمنام شهر ايلام برگزار شد
شناسه خبر : 21762 تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما (استان ایلام ) ، این مراسم با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی و دستور العمل های بهداشتی در مزار شهدای گمنام  شهر ایلام  برگزار شد .


  نسترن عزیزی در این خصوص بیان کرد : سخنرانی اجرای مداحی و روضه خوانی ، قرائت شعر و دلنوشته از برنامه مراسم یابود  سردار دلها بود.


مدیر کانون فرهنگی و هنری کوثر شهر ایلام یاد آور شد :  برگزاری فعالیت های مجازی ، پخش سخنان سردار دلها در شبکه های های اجتماعی  برگزاری مسابقه از وصیت نامه سردار سلیمانی ، و برنامه پیاده روی تا مزار شهدا از جمله برنامه های کانون کوثر شهر ایلام در دهه بصیرت بوده است.


وی ادامه داد : در حال حاضر نیز با مشارکت اعضای فعال کانون طرح غربالگری شهید سلیمانی در حال اجرا است  .


وی آشنایی جوانان و نوجوانان با مکتب سردار سلیمانی ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، تقویت روحیه شهادت طلبی از اهداف برگزاری این فعالیت ها عنوان کرد .


 نسترن عزیزی تصریح کرد : برای اینکه  یاد شهید سلیمانی برای همیشه در فکر و اذهان مردم جای بگیرد وظیفه ماست تا برای ترویج مکتب حاج قاسم و ترتبیت نسلی از فرزندان آن شهید بکوشیم .


وی خاطر نشان کرد : امنیت و آرامش امروز ما مدیون جانفشانی و از خود گذشتی شهدای این انقلاب است که بایستی نسل امروز با سیره و منش شهدا آشنا نماییم