اولین نشست کارگروه ستاد دهه فجر در ستاد فهما استان ایلام تشکیل شد
اولين نشست کارگروه ستاد دهه فجر در ستاد فهما استان ايلام تشکيل شد

اولین نشست کارگروه ستاد دهه فجر در ستاد فهما استان ایلام تشکیل شد

اولين نشست کارگروه مساجد ويژه چهل و دومين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي در ستاد فهما استان ايلام تشکيل شد.
شناسه خبر : 21491 تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام، این نشست با حضور کارکنان ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ایلام، به منظور بحث و بررسی پیرامون چگونگی برگزاری فعالیت‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح کانون های فهما استان برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور در این نشست اظهار کرد : فعالیت های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با رویکرد تشکیل کارگروه‌های مردمی ستاد دهه فجر به منظور زمینه سازی جهت مشارکت و حضور مجازی و فیزیکی اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان برنامه ریزی شده است.


مدیر ستاد فهما استان ایلام با بیان اینکه در این راستا ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان  نیز برنامه های ویژه ای پیش بینی و اجرا خواهند کرد، افزود : تشکیل کارگروه‌های ستاد دهه فجر با حضور رابطین کانون ها در شهرستان های استان به منظور مشارکت حداکثری کانون های در برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی از جمله این برنامه ها است.


وی، استفاده از ظرفیت حداکثری ائمه جمعه مساجد، هیئت امنا و سایر متولیان مساجد در جهت تقویت مشارکت عموم مردم در برنامه های چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های ستاد استان عنوان کرد.


مدیر ستاد فهما استان ایلام گفت: فعالیت های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با مشارکت و همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی استان عضو کارگروه مساجد پیش بینی و اجرا خواهند شد.


حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، در ادامه دهه فجر را فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب ذکر کرد و بیان نمود : برای این منظور باید از ابزار های مختلف در این راستا  بهره گرفت.


وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس که تمامی  مراسم و برنامه‌ها  را تحت تأثیر قرار داده تلاش می شود تا تمامی برنامه ها و فعالیت ها با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی برگزار شود.