طرح ملی ایران قوی با جدیت در کانون های فهما ایلام در حال اجرا است
طرح ملي ايران قوي با جديت در کانون هاي فهما ايلام در حال اجرا است

طرح ملی ایران قوی با جدیت در کانون های فهما ایلام در حال اجرا است

حجت الاسلام و المسلمين چراغي‌پور گفت : طرح ملي ايران قوي با جديت در سطح کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام در حال پيگيري و اجرا است.
شناسه خبر : 20952 تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۵۵

حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان ایلام، اظهار کرد: در راستای اجرای هر چه بهتر طرح ملی ایران قوی فعالیت های گسترده ای در زمینه های آموزشی، و رسانه ای  انجام گرفته است تا کانون های استان بتوانند مشارکت خود را در این طرح بالا برده و جایگاه خوبی در کشور دست یابند.

 

مدیر ستاد فهما استان ایلام ادامه داد: همه کارشناسان ستاد استان به صورت شبانه روزی پاسخگوی کانون های استان در اجرای این طرح  هستند افزود : امیدواریم کانون های استان بتوانند براساس شاخص های اعلامی در سامانه بچه های مسجد با ثبت فعالیت های خود در سه شبستان و 12 رواق امتیازات لازم را در طرح ملی ایران قوی کسب کنند.

 


وی با اشاره به  اینکه کانون های استان در سال‌جاری  با توجه به شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا در اجرای فعالیت های مختلف همواره فعال بوده اند و بیشتر برنامه ها از طریق فضای مجازی انجام داده اند تصریح کرد :  مشارکت در برنامه های مختلف از جمله طرح ملی راهکار، کمک های مومنانه مواسات و همدلی توزیع گسترده بسته های غذایی و بهداشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا، ضد عفونی مساجد، معابر و خیابان ها، راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک همواره پیش قدم بودند.

 


حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، طرح ملی ایران قوی را یکی از طرح های بسیار خوب در جهت انسجام بخشی فعالیت های کانون در سراسر کشور عنوان و بیان داشت  : این طرح به خوبی توانسته مجموعه فعالیت های مختلف مساجد و کانون ها در حوزه فعالیت های دینی، قرآنی، فرهنگی، هنری اجتماعی و اقتصادی کانون ها تحت پوشش قرار دهد.

 

وی در پایان از مدیران کانون های استان خواستند تا هر چه سریعتر با مراجعه به سامانه بچه های مسجد نسبت به ثبت برنامه و فعالیت های خود اقدام کنند.


گفتنی است، طرح ملی ایران قوی از 22 آبان ماه آغاز و تا  22 بهمن ماه به مدت 3 ماه در قالب سه شبستان و 12 رواق در  کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور اجرا می شود.