مشارکت فعال کانون‌های مساجد استان ایلام در طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
مشارکت فعال کانون‌هاي مساجد استان ايلام در طرح سردار شهيد حاج قاسم سليماني

مشارکت فعال کانون‌های مساجد استان ایلام در طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

حجت الاسلام و المسلمين چراغي‌پور، از مشارکت فعال مديران و اعضاي کانون هاي استان ايلام در اجراي طرح غربالگري محله محور شهيد حاج قاسم سليماني خبر داد.
شناسه خبر : 20816 تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۳۷

حجت‌الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام اظهار کرد: در اجرای این طرح  از ظرفیت مدیران و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در اجرای طرح غربالگري محله به محله با عنوان  حاج قاسم سلیمانی اجرا می شود استفاده میشود.


 
وی با بیان اینکه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد ایلام عضو اصلی ستاد اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی در این استان است، افزود: این طرح با تعامل سایر نهاد های فعال در مساجد از جمله پایگاه‌های مقاومت بسیج، هیئت امنا و هیئت های مذهبی و دستگاههای اجرایی سپاه پاسداران و دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهد شد.


 
مدیر ستاد فهما استان ایلام گفت: هماهنگی لازم با مديران کانون های فرهنگی و هنری استان در راستای همراهی و مشارکت در اجرای این طرح به عمل آمده است و این آمادگی رو داریم تا پایان اجرای این طرح و قطع زنجیره ویروس کرونا همکاری کنیم.

 

گفتنی است طرح شهید  «حاج قاسم سلیمانی» به منظور مبارزه و پیشگیری از ویروس منحوس کرونا در سه گام مراقبت حمایت و نظارت پیرو تفاهم نامه سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت در سراسر کشور اجرا می شود.