توزیع کمک‌های مومنانه کانون انصار المهدی (عج) در مناطق محروم هلیلان
توزيع کمک‌هاي مومنانه کانون انصار المهدي (عج) در مناطق محروم هليلان

توزیع کمک‌های مومنانه کانون انصار المهدی (عج) در مناطق محروم هلیلان

بيش از 100 بسته غذاي به همت اعضاي کانون انصار المهدي (عج) شهرستان هليلان در مناطق محروم اين شهرستان در بين نيازمندان توزيع شد
شناسه خبر : 20291 تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۴۳

مسعود نیازی با اعلام این خبر به ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از 600 بسته غذایی به همت اعضاي کانون، خیرین تهیه و در مناطق محروم شهرستان هلیلان توزیع شده است.


مدیر کانون فرهنگی و هنری انصار المهدی (عج) بابیان اینکه در حال حاضر برنامه ها و فعالیت های کانون به دلیل شرایط کرونا به صورت مجازی در حال پیگیری وانجام است تصریح کرد، این برنامه ها شامل مسابقات فرهنگی و هنری، مسابقات کتاب‌خوانی، آموزش های قرآنی است از طریق فضای مجازی به اعضای کانون ارائه می شود.


وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 150 نفر عضو کانون انصار المهدی (عج) هستند افزود : اکثر این اعضا را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند که در فعالیت های مختلف فرهنگی به ویژه اعیاد و مناسبت های ملی و مذهبی مشارکت فعالی در برنامه ها دارند.


نیازی در ادامه با اشاره محرومیت شهرستان تازه تاسیس هلیلان خواستار جذب و مساعدت بیشتر به  کانون های این شهرستان در جهت رشد برنامه های فرهنگی این شهرستان شد.


وی، یادآور شد : اعضای کانون فرهنگی و هنری انصار المهدی در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب با تمام قوا آماده همکاری درانجام فعالیت ها ی جهادی در راستای مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستند.


 
گفتنی است کانون انصار المهدی در سال 98 تاسیس گردیده که توانسته در زمینه جذب جوانان و نوجوانان به فعالیت های کانون بسیار موفق عمل نماید.