پایان آبان، آخرین مهلت ارسال آثار به سوگواره ملی علمدار کربلا
پايان آبان، آخرين مهلت ارسال آثار به سوگواره ملي علمدار کربلا

پایان آبان، آخرین مهلت ارسال آثار به سوگواره ملی علمدار کربلا

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور، پايان آبان ماه را آخرين مهلت ارسال آثار به هفتمين سوگواره ملي علمدار کربلا اعلام کرد.
شناسه خبر : 19257 تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۰۷

حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور» با اعلام این خبر به ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان ایلام گفت: اجرای طرح ملی علمدار کربلا یکی از برنامه های ملی ستاد فهما استان ایلام است که  همه ساله در راستای عشق و ارادت به ساحت مقدس ائمه معصومین و اهل بیت (ع) به ویژه حضرت ابو الفضل العباس (ع)  برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام با اشاره به اینکه فراخوان این سوگواره ملی  امسال از اوایل سال به سراسر کشور ارسال شد افزود : مقرر بود این برنامه در اربعین امسال برگزار گردد که به دلیل شرایط کرونا این برنامه به دی ماه موکول شد.


وی با بیان اینکه شرکت کنند گان در این سوگواره تا پایان آبان ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این سوگواره ارسال نمایند بیان کرد : آذر ماه نیز آثار ارسالی داوری و مراسم اختتامیه نیز در دی ماه برگزار خواهد شد.


وی با تاکید بر اینکه در برگزاری اختتامیه این سوگواره  کلیه دستور العمل های بهداشتی لحاظ خواهد شد افزود : مراسم اختتامیه سوگواره ملی علمدار کربلا به دو  صورت مجازی و حضوری با حضور مقامات کشوری و دستگاه‌های فرهنگی استان پیش بینی شده است که در صورت ادامه شرایط کرونا به صورت مجازی و در غیر اینصورت حضوری این مراسم برگزار خواهد شد.


 
حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، ادامه داد: در صورت برگزاری مجازی این طرح ملی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مقامات کشوری و استانی خواهد و از برگزیدگان نیز به صورت مجازی تجلیل خواهد شد.


مدیر ستاد فهما استان در پایان  از حمایت های ریاست ستاد هماهنگی مساجد کشور دکتر ارزانی در برگزاری این سوگواره در ادوار گذشته تقدیر نمود.
گفتنی است هفتمین سوگواره ملی علمدار کربلا در بخش آواها و نواهای عاشورایی برگزار می شود.