بازدید مدیر ستاد فهما ایلام از کانون موعود(عج) سیوان
بازديد مدير ستاد فهما ايلام از کانون موعود(عج) سيوان

بازدید مدیر ستاد فهما ایلام از کانون موعود(عج) سیوان

به مناسبت هفته وحدت مدير ستاد فهماي استان ايلام از کانون موعود (عج) بخش سيوان بازديد کرد.
شناسه خبر : 18543 تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام: حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و ولادت حضرت رسول(ص) از کانون موعود(عج) بخش سیروان بازدید کرد.

 

مدیر ستاد فهما استان ایلام، با گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد : به منظور بررسی فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری در مناطق روستایی  طرح بازدید از این کانون ها در دستور کار فعالیت های ستاد فهما قرار دارد.

 

وی  تصریح کرد : در این بازدید ها علاوه بر بیان رویکرد ها و فعالیت های ستاد فهما کسب نظرات و پیشنهادات مدیران کانون و بررسی برنامه هاو فعالیت های کانون مد نظر است.


حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور با اشاره به اینکه کانون موعود (عج) هم اکنون یک مرکز فرهنگی فعال در روستای حیدر آباد است افزود : خوشبختانه امکانات و تجهیزات صوتی و تصویری و کتابخانه ای بسیار خوبی در این کانون فعال است که  محل حضور جوانان و نوجوانان شده است.


وی، یاد آور شد : اجرای طرح های کتاب و کتابخوانی، جشنواره روستایی و غذاهای بومی و محلی و ورزشی، فعال نمودن شورای حل اختلاف با همکاری کانون و همکاری با سایر دستگاه‌های فعال در روستا از جمله فعالیت های کانون موعود (عج)  در روستای حیدر آباد است.


حجت الاسلام  و المسلمین چراغی پور ابراز امیدواری کرد : کانون فرهنگی و هنری در جوار مسجدی که به تازگی با کمک های خیرین در این روستا ساخته شده است  محل حضور جوانان و نوجوانان و تقویت برنامه های فرهنگی و هنری در این روستا شود.


گفتنی است روستای حیدر آباد واقع در بخش سیوان یکی از روستا های هدف گردشگری است که در ایام مختلف سال پذیرای عموم مردم از آستان ایلام و سایر نقاط کشور است.