آمادگی کانون های فهما ایلام برای فعالیت های جهادی در مقابله با موج سوم کرونا
آمادگي کانون هاي فهما ايلام براي فعاليت هاي جهادي در مقابله با موج سوم کرونا

آمادگی کانون های فهما ایلام برای فعالیت های جهادی در مقابله با موج سوم کرونا

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور گفت : در راستاي فرمايشات اخير مقام معظم رهبري کانون هاي استان ايلام آماده خدمات رساني به محرومين و آسيب ديدگان از کرونا هستند.
شناسه خبر : 17754 تاریخ انتشار : ۵ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۱۱

حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور» با بیان این مطلب به ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) اظهار کرد : با توجه به موج سوم کرونا و فرامین اخیر مقام معظم رهبری در جمع اعضای ستاد مبارزه با کرونا در خصوص حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا  با اختصاص بسته های حمایتی، کانون های فهما استان ایلام آماده اقدامات و فعالیت های جهادی در این زمینه  و لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب هستند.


مدیر ستاد فهما استان ایلام با بیان اینکه کانون های استان از ابتدای شیوع کرونا اقدامات گسترده ای در راستای مبارزه با ویروس منحوس کرونا انجام دادن تصریح کرد : این اقدامات در قالب های طرح راهکار، مواسات و همدلی و کمک های مومنانه انجام گرفت.


وی توزیع چندین مرحله گوشت با همکاری موسسه و کانون حضرت خدیجه (س) یکی از اقدامات موثر در حمایت از محرومین و نیازمندان استان  عنوان و بیان کرد : این میزان بسته ها با همکاری کانون های استان در بین نیازمندان و محرومین واقعی و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد.


حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، در ادامه راه اندازی کارگاه تولید ماسک به همت اعضای کانون رحمة للعالمین نیز اشاره کرد و افزود : این کارگاه که اردیبهشت ماه سال‌جاری با تولید روزانه 3 هزار عدد ماسک فعالیت خود را آغاز نمود هم اکنون روزانه بیش از 70 هزار عدد ماسک تولید می شود.


وی ادامه داد: در این کارگاه  زمینه اشتغال برای بیش از 50 نفر فراهم شده است.


وی توزیع گسترده سایر اقلام غذايي و بهداشتی در مناسبت های مختلف  از دیگر اقداماتی برشمرد که از ابتدای شیوع کرونا در سطح کانون ها اجرا و  تاکنون نیز در حال در جریان است.


مدیر ستاد فهما استان، در پایان با بیان اینکه کانون های استان همواره در فعالیت های مختلف ملی و مذهبی جهادی آماده فعالیت و خدمات جهادی  هستند خاطر نشان کرد : هم اکنون 307 کانون در استان در حال فعالیت هستند.