اهدا یک هزار بسته بهداشتی ستاد فهما کشور به کانون های محروم شهرستان بدره
اهدا يک هزار بسته بهداشتي ستاد فهما کشور به کانون هاي محروم شهرستان بدره

اهدا یک هزار بسته بهداشتی ستاد فهما کشور به کانون های محروم شهرستان بدره

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور گفت : يک هزار بسته بهداشتي ستاد فهما کشور در بين کانون هاي فرهنگي و هنري مناطق محروم شهرستان بدره توزيع مي شود.
شناسه خبر : 17074 تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۳۳

حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور» با اعلام این خبر به ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام، اظهار کرد : این بسته های بهداشتی همزمان با مراسم آغاز فعالیت ساخت فرش دست بافت اهدایی به حرم حضرت ابو الفضل العباس (ع) در سطح کانون های مساجد  شهرستان بدره توزیع خواهند شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، با بیان اینکه ستاد فهما استان در ایام کرونا خدمات گسترده ای در جهت پیشگیری و جلوگیری از شیوع  ویروس منحوس کرونا در استان انجام داده است افزود : کانون های فهما  نیز در  این ایام با تولید و راه اندازی کارگاه تولید ماسک توزیع بسته های بهداشتی در زمینه خدمات رسانی به عموم مردم به ویژه اقشار ضعیف استان فعالیت دارند.


وی، با تقدیر از نگاه ستاد فهما کشور به نقاط محروم استان ایلام تصریح کرد : در این ایام همواره بسته های غذایی و بهداشتی از سوی ستاد به این استان ارسال شده است که به همت کانون ها در مناطق محروم و  حاشیه نشین استان توزیع شده است.


وی با بیان اینکه ستاد فهما استان  ایلام در اجرای طرح های ابلاغی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور  همچون  راهکار،مواسات و همدلی ،کمک های مومنانه پیشگام بوده است بیان کرد : فعالیت های این ستاد تا ریشه کنی ویروس کرونا در استان ادامه خواهد داشت.


گفتنی است مراسم آغاز فعالیت ساخت فرش دست بافت اهدایی به حرم حضرت ابو الفضل العباس (ع)  به همت اعضای کانون فرهنگی و هنری سید الشهدا روستای گچ کوبان شهرستان بدره دوشنبه 14 مهر ماه با حضور مسولان استانی برگزار  می شود.