تجلیل بیش از سه هزار خانواده شهید در طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم
تجليل بيش از سه هزار خانواده شهيد در طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم

تجلیل بیش از سه هزار خانواده شهید در طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم

براتي گفت :در راستاي اجراي طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم بيش از 3 هزار خانواده شهيد، به صورت حضوري و مجازي تجليل شدند.
شناسه خبر : 16922 تاریخ انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام، حسین براتی، صبح امروز چهارشنبه نهم مهر ماه در استان ايلام  در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای فهما استان ایلام با اعلام این خبر اظهار کرد : طرح ملی سه شنبه های تکریم  از جمله طرح های فاخر و بابرکتی بود که در حوزه فعالیت های مسجد شکل گرفت.


مسوول شورای سیاستگذاری ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه در این طرح هر هفته و در روز های سه شنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت مجازی با یک یا دو خانواده شهید در هر استان ارتباط تصویری و مجازی برقرار می شد افزود :  14 هفته این طرح با حضور جناب آقای صالحی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش بینی شده بود که روز گذشته این دیدار در باغ موزه دفاع مقدس و تکر یم خانواده شهید سردار شعبان نصیری از آستان البرز به پایان رسید.


براتی با اشاره به اینکه14 هفته این طرح که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش بینی شده بود به پایان رسید تصریح کرد: این برنامه  در سطح کانون ها تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.


وی در ادامه بیان کرد : ما هر چه ارتباط خود را با خانواده های معزز شهدا بیشتر کنیم  و در این کار از هم‌ سبقت بگیریم از نورانیت شهدا بیشتر بهره مند شده و در کارمون از این نورانیت به عنوان یک پس انداز بهره مند خواهیم شد.


مسول شورای سیاستگذاری ستاد فهما کشور، عمل به وصایا و سفارشات  شهدا و ارتباط و مراوده با خانواده های معزز شهدا را حرکت در مسیر درست دانست و خاطر نشان کرد : عمل به توصیه های شهدا موجب می شود تا ما به عنوان یک متولی در حوزه فرهنگی دچار غفلت و اشتباه نشویم.