اختتامیه طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در ایلام برگزار می‌شود
اختتاميه طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم در ايلام برگزار مي‌شود
مدیر ستاد فهما استان ایلام:

اختتامیه طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در ایلام برگزار می‌شود

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور از برگزاري اختتاميه طرح ملي سه شنبه تکريم در استان ايلام خبر داد.
شناسه خبر : 16748 تاریخ انتشار : ۷ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۱۴

حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای  (فهما) استان ایلام اظهار کرد : این مراسم روزچهارشنبه با حضور جناب آقای براتی مسول دبیرخانه شورای سیاستگذاری ستاد فهما کشور و مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی استان در محل سالن جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با بيان اينکه استان ایلام اولین استانی بود که طرح ملی سه شنبه های تکریم با حضور مجازی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  برگزار نمود افزود : این طرح از دهم تیر ماه در استان آغاز و تا پایان هفته دفاع مقدس به مدت 13 هفته در استان ايلام برگزار شد.


وی با اشاره به اینکه اکثر دیدار ها و برنامه های این طرح در استان با همراهی مسولان ارشد استان برگزار شد تصریح کرد : اجرای این طرح  و دیدار و تکریم خانواده های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران در چهلمین سالگرد دفاع مقدس اداي دین و تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدای این انقلاب بود.


وی، یاد آور شد : تعداد 40 کانون نیز در استان ايلام در راستای اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم و تجلیل از فعالان کانون ها و دیدار و تکریم  خانواده های معظم شهدا در محله های خود این برنامه را اجرا نمودند.


حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور در پایان دیدار و تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال مفاهیم ارزشمند ایثار و شهادت از برنامه های ثابت  کانون ها ی فهما در طول سال عنوان کرد.