دیدار بانوان عضو کانون ریحانه‌النبی شهرستان ملکشاهی با خانواده شهید مصطفی یعقوبی
ديدار بانوان عضو کانون ريحانه‌النبي شهرستان ملکشاهي با خانواده شهيد مصطفي يعقوبي

دیدار بانوان عضو کانون ریحانه‌النبی شهرستان ملکشاهی با خانواده شهید مصطفی یعقوبی

جمعي از بانوان عضو کانون ريحانه النبي (ص) شهرستان ملکشاهي به مناسبت هفته دفاع مقدس با خانواده شهيد مصطفي يعقوبي ديدار کردند.
شناسه خبر : 16526 تاریخ انتشار : ۲ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۵۷

لیلا حیدری با اعلام این خبر به ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام گفت: این دیدار با حضور جمعی از بانوان عضو کانون  به مناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم و  گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این انقلاب برگزار شد.


مدیر کانون ریحانه النبی (ص) شهرستان ملکشاهی افزود : قرائت قرآن، اهدا ثواب  صلوات  به روح شهید گرانقدر شهید مصطفی یعقوبی  بیان خاطرات شهید از برنامه های این دیدار بود.


حیدری با بیان اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی به همت اعضا کانون ریحانه النبی (ص) تدارک دیده شده بیان کرد : این برنامه ها با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهند شد.

 

وی برگزاری نشست های تخصصی با موضوعات دفاع مقدس و نقش زنان در دفاع مقدس، غبار روبی مزار شهدا، ديدار و تکریم خانواده های شهدا جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس، قرائت دسته جمعی قرآن از جمله برنامه های کانون ریحانه النبی (ص) در هفته دفاع مقدس عنوان کرد


وی در ادامه به فعالیت های کانون ریحانه النبی اشاره و بیان کرد : اجرای برنامه ها و فعالیت های مختلف ملی و مذهبی، اجرای طرح های کار آفرینی، اوقات فراغت، کلاس های قرآنی و آموزشی، برنامه های اردویی زیارتی و سیاحتی همواره به همت اعضا در کانون برگزار می شود.


وی یاد آورد شد : در ایام کرونا نیز برنامه های کانون همواره به صورت مجازی برگزار می شد.


وی توزیع بسته های بهداشتی و اقلام غذايي، غذای گرم در بین نیازمندان و آسیب دیدگان  از دیگر فعالیت های کانون در ایام کرونا ذکر کرد.


گفتنی است کانون ریحانه النبی (ص) شهرستان ملکشاهی با 390 نفر عضو فعال در سامانه بچه های مسجد یکی از کانون های فعال در این شهرستان است که در زمینه های مختلف از جمله کار آفرینی در زمینه های آموزش های گلسازی و گلدوزی برای بانوان بسیار موفق عمل نموده است.

 

اضافه می گردد : شهید مصطفی یعقوبی در سال 1323 در شهرستان ملکشاهی متولد و در 26 تیر ماه سال 1364 در منطقه ورکبود ملکشاهی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.