تکریم خانواده شهید مظفر جعفری؛ آذین‌بخش نخستین روز از هفته دفاع مقدس ایلام
تکريم خانواده شهيد مظفر جعفري؛ آذين‌بخش نخستين روز از هفته دفاع مقدس ايلام

تکریم خانواده شهید مظفر جعفری؛ آذین‌بخش نخستین روز از هفته دفاع مقدس ایلام

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور گفت : به مناسبت هفته دفاع مقدس، سيزدهمين هفته از سري برنامه هاي سه شنبه هاي تکريم با تجليل از مقام شامخ شهيد مظفر جعفري برگزار خواهد شد.
شناسه خبر : 16459 تاریخ انتشار : ۱ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۵۸

حجت‌الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور» با اعلام این خبر به ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام اظهار کرد: این برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور مسولان ارشد استانی برگزار می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام افزود: شهید جعفری در اول مهر ماه 1347 در منطقه خوشادول شهرستان مهران متولد و با عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با آغاز جنگ  عازم جبهه های حق علیه باطل شدند.


وی گفت:  براساس روایات همرزمان این شهید گرانقدر، شهید جعفری با وجود سن کم از روحیه شجاعت بی نظیری در عملیات های مختلف برخوردار بود.

 

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور ادامه داد: شهید جعفری با عضویت در گردان پیاده 502 امام حسین (ع) خدمت و با اعزام این نیرو های این گردان به منطقه کردستان سرانجام در عملیات کربلای 10 بر اثر اصابت ترکش در منطقه سر دشت به در جه رفیع شهادت نائل آمد.


وی در ادامه ضمن گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس اين هفته را یاد آور رشادت ها و دلاورمردی شهدای این نظام و انقلاب دانست و بیان کرد : طرح سه شنبه های تکریم نیز اداي دینی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بود که با ابتکار ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس  برنامه ریزی شد.


حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور در پایان معرفی سیره و منش شهدا را گامی مهم در جهت تربیت نسل امروز جامعه عنوان و خاطر نشان کرد :  نسل امروز تشنه فراگیری سبک و سیره زندگانی شهدا هستند و این تکلیف ما را نسبت به اداي این وظیفه سنگین کرده است.