تجلیل از خانواده شهید علی جان غلام‌حسینی در دوازدهمین هفته از سه‌شنبه‌های تکریم استان ایلام
تجليل از خانواده شهيد علي جان غلام‌حسيني در دوازدهمين هفته از سه‌شنبه‌هاي تکريم استان ايلام

تجلیل از خانواده شهید علی جان غلام‌حسینی در دوازدهمین هفته از سه‌شنبه‌های تکریم استان ایلام

دوازدهمين هفته طرح ملي سه شنبه هاي تکريم در استان ايلام با تجليل از مقام شامخ شهيد علي جان غلامحسيني برگزار شد.
شناسه خبر : 16267 تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) استان ایلام: دوازدهمين هفته طرح ملي سه شنبه هاي تکريم در این استان امروز 25 شهریور با تجليل از مقام شامخ شهيد علي جان غلامحسيني برگزار شد.

 

در اين ديدار حجت الاسلام دکتر کريمي تبار، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام، سردار شاکرمي، فرمانده سپاه اميرالمومنين(ع) استان ايلام، سردار ياري، فرمانده نيروي انتظامي استان ايلام، اسدالله توليده، مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان ايلام، عمران خودآموز، مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان ايلام و حجت الاسلام و المسلمين علي چراغي پور، مدير ستاد فهما استان. حضور داشتند.

 

حجت الا سلام و المسلمين الله نور کريمي تبار در اين ديدار حضور در جمع خانواده هاي شهدا را مايه خير و برکت دانست و گفت : هر وقت توفيق اين ديدار حاصل مي شود براي ما درس هاي بزرگي به همراه دارد.

 

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام با بيان اينکه شهدا مسير خود را به درستي برگزيدند افزود : امروز وظيفه ماست که راه و مسير آنان را ادامه دهيم.

 

وي در ادامه بيان کرد : ارتباط با شهدا و خانواده شهدا اين مطلب را به ما ياد آوري مي‌کند که فريب ظاهر جذاب دنيا را نخوريم و به آن دل نبنديم.

 

حجت الاسلام و المسلمين کريمي تبار با اشاره به اينکه خانواده شهدا حق بزرگي بر عهده همه ما دارند خاطر نشان کرد : تکريم و دلجويي از آنان وظيفه همه ماست.

 

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور نيز در اين ديدار با تقدير از همراهي مسولان استان در اجراي طرح ملي سه شنبه هاي تکريم بيان کرد : در آستانه چهلمين سالگرد دفاع مقدس و گراميداشت نام و ياد شهدا اين برنامه اداي ديني به خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران است.

 

مدير ستاد فهما استان خانواده معظم شهدا و ايثارگران را نماد صبر و استقامت خواند و اظهار کرد : تبيين انديشه هاي والاي شهدا و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت برا نسل امروز رسالت بزرگي بر عهده همه ماست که بايستي به آن عمل نماييم.

 

در پايان اين ديدار از خانواده شهيد غلامحسيني با اهدا لوح تقدير تجليل شد.

 

گفتني شهيد علي جان غلامحسيني در سال 1343 در روستاي لاشکن بخش چوار متولد و با آغاز جنگ تحميلي عازم جبهه شدند سرانجام در بيست و چهار شهريور ماه سال 1366 در منطقه قلاويزان به درجه رفيع شهادت نائل آمد.