همکاری مشترک بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ستاد فهما استان ایلام در چاپ پنج عنوان کتاب
همکاري مشترک بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس و ستاد فهما استان ايلام در چاپ پنج عنوان کتاب

همکاری مشترک بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ستاد فهما استان ایلام در چاپ پنج عنوان کتاب

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور از چاپ پنج عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس به مناسبت چهلمين سالگرد دفاع مقدس با همکاري بنياد حفظ آتار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس و ستاد فهما استان ايلام خبر داد.
شناسه خبر : 15971 تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۰۱

حجت‌الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور» با اعلام این خبر به ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام اظهار کرد: این کتاب‌ها با عناوین  «آیه های مهربانی» ، «بابای بهار» ،  «عشق پایدار»،  «غیور لشکر» و  «یادم تو را فراموش» به زودی چاپ و  طی مراسمی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان رونمایی خواهند شد.


حجت الاسلام والمسلمین علی چراغی پور با بیان اینکه چهار عنوان از این کتاب‌ها به همت سرکار خانم میترا کمالی فر نگارش یافته افزود : این کتاب ها شامل «آیه های مهربانی» خاطرات زنان امدادگر در دفاع مقدس  «بابای بهار»  یادنامه سردار شهید غلام ملاحی، «غیور لشکر» بخشی از خاطرات سردار شهید علی غیوری زاده و   «عشق پایدار» کتاب کنگره 3 هزار شهید استان ایلام هستند که به زودی چاپ خواهند شد.


وی بیان کرد : کتاب  «یادم تو را فراموش» نیز که به بیان سبک زندگی شهدا پرداخته توسط آقای جواد سروری تالیف یافته است.


وی یاد آور شد : این کتب با همکاری ارگانها و دستگاههای فرهنگی استان از جمله بنیاد حفظ آتار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، ستاد فهما استان، مرکز حفظ آثار سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام، بنیاد مستضعفان و استانداری ایلام  به زود چاپ و در اختیار علاقه مندان به حوزه دفاع مقدس قرار می‌گیرند.


وی چاپ زندگی نامه شهدا به منظور ترویج  فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج سبک زندگی شهدا به نسل امروز جامعه ضروری دانست و یاد آور شد : آشنایی جوانان و نوجوانان و  نسل امروز جامعه با سیره و منش شهدا موجب تقویت روحیه ایمان و از خود گذشتگی در بین آنان خواهد شد.


حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور در پایان با اشاره به اینکه ستاد فهما استان همواره  حمایت از هنرمندان و نویسندگان در عرصه های مختلف را در دستور کار خود دارد خاطر نشان کرد :در این زمینه نیز آمادگی کامل داریم با کلیه دستگاه‌های و نهادهای فرهنگی نیز همکاری نماییم.