جامعه‌ای که خون شهدا در آن جریان دارد زنده و رو به تکامل است
جامعه‌اي که خون شهدا در آن جريان دارد زنده و رو به تکامل است

جامعه‌ای که خون شهدا در آن جریان دارد زنده و رو به تکامل است

حجت الاسلام و المسلمين کريمي‌تبار در جريان برگزاري يازدهمين هفته از طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم استان ايلام افزود: جامعه‌اي که خون شهدا در آن جريان دارد زنده و رو به تکامل است.
شناسه خبر : 15943 تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۹:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌اي (فهما) استان ايلام، يازدهمين هفته طرح ملي سه شنبه هاي تکريم عصر امروز 18 شهریور، با حضور حجت الاسلام و المسلمين «نورالله کريمي تبار» نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام، حجت الاسلام و المسلمين «علی چراغي پور» مدير ستاد فهما استان و «اسد الله توليده» مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان و جمعي از مسولان اجرايي و فرهنگي استان با تجليل از مقام شامخ شهيد «ناصر علوي فيلي» از شهداي فرهنگي استان برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمين کريمي تبار اظهار کرد: جامعه اي که خون شهدا در آن جريان دارد جامعه‌اي پويا زنده و رو به تکامل است.

 

 نماينده ولي فقيه در استان ايلام در اين ديدار با تجليل از مقام شامخ شهدا با بيان اينکه جامعه اي که از نعمت شهدا محروم باشد جامعه اي مستضعف است، افزود: نعمت وجود شهدا در جامعه موجب عزت و سربلندي آن جامعه است.

 

در ادامه حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور نيز در این آیین با بيان اينکه مکتب شهدا سرشار از درس ايمان و اخلاص است افزود : طرح شه سنبه هاي تکريم اين فرصت را براي ما فراهم کرد تا از اين مکتب درس هاي فراواني از ايثار و رشادت شهدا و جانبازان و ايثارگران مان بياموزيم.

 

مدير ستاد فهما استان ایلام با اشاره به اينکه شهدا از اصلي ترين سرمايه خود گذشتند تا اين انقلاب را حفظ کنند بيان کرد : امروز وظيفه ماست تا اين سرمايه ارزشمند که با خون شهدايمان آبياري شده را حفظ کنیم.

 

وي، در پايان با تجليل از صبر و شکيبايي خانواده‌ معظم شهدا خاطر نشان کرد : صبر و استقامت شما براي آحاد مختلف مردم يک الگو و درس بزرگ است.

گفتني است، حيدر علوي فيلي برادر شهيد ناصر علوي فيلي و مدير کانون فرهنگي و هنري بيت العباس(ع)دراین دیدار به بيان خاطراتي از آن شهيد والا مقام پرداخت.

 

در پايان نيز با اهدا لوح تقدير از مقام شامخ شهيد علوي فيلي تقدير شد.

 

گفتني است شهيد ناصر علوي فيلي در سوم مرداد ماه 1367 در عمليات مرصاد به درجه رفيع شهادت نائل آمد.