یازدهمین سه‌شنبه تکریم در استان ایلام و گرامیداشت یاد و خاطره «شهید ناصر علوی فیلی»
يازدهمين سه‌شنبه تکريم در استان ايلام و گراميداشت ياد و خاطره «شهيد ناصر علوي فيلي»

یازدهمین سه‌شنبه تکریم در استان ایلام و گرامیداشت یاد و خاطره «شهید ناصر علوی فیلی»

حجت الاسلام و المسلمين چراغي‌پور گفت: يازدهمين هفته طرح ملي سه شنبه هاي تکريم در استان ايلام با گراميداشت ياد خاطره شهيد ناصر علوي فيلي از شهداي فرهنگي استان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 15883 تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۲۲

حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان ایلام، با اشاره به برنامه یازدهمین هفته از اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم در این استان گفت:  برنامه این هفته با حضور نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و سایر مسولان اجرای و فرهنگی استان برگزار می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با بیان اینکه شهید ناصر علوی فیلی از شهدای فرهنگی استان ایلام است افزود : وی در خانواده مذهبی در سال 1342 متولد بعد از تحصیل تا مقطع  دیپلم  با شروع جنگ تحمیلی به جبهه شتافت.


حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور  بیان کرد : شهید والا مقام علوی فیلی سرانجام در سوم مرداد ماه 1367 در عملیات مرصاد بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


وی در پایان با تقدیر از همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و همراهی مسئولان ارشد استان  در برگزاری طرح ملی سه شنبه های تکریم  تصریح کرد : این برنامه در استان  ايلام به یک جریان فرهنگی تبدیل شده است.


وی در پایان دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را موجب تقویت روحیه خدمت  برای مسولان این نظام و انقلاب دانست و خاطر نشان کرد :  امروز وظیفه ماست تا از این انقلاب که با خون هزاران شهید آبیاری شده است پاسداری کنیم.