توزیع 1200 بسته گوشت قربانی ماه محرم به همت ستاد فهما استان ایلام
توزيع 1200 بسته گوشت قرباني ماه محرم به همت ستاد فهما استان ايلام

توزیع 1200 بسته گوشت قربانی ماه محرم به همت ستاد فهما استان ایلام

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور گفت :1200 بسته گوشت قرباني طرح نذر ماه محرم در بين نيازمندان اين استان توزيع شد
شناسه خبر : 15805 تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۱۳

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور،  با اعلام این خبر به ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام اظهار کرد: این بسته های نذری به همت برنامه تلویزیونی سمت خدا و کانون و موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) به استان ارسال و به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و مساجد استان در بین نیازمندان شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با بیان اینکه این سومین مرحله توزیع گوشت قربانی با همکاری برنامه  تلویزیونی سمت  خدا و کانون و موسسه حضرت خدیجه (س) قم است که در سطح استان ایلام توزیع می شود بیان کرد : این بسته ها به همت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در بین فقرا و نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا سطح استان توزیع خواهند شد.

 


وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری از زمان شیوع ویروس کرونا جهادی پای کار بودند افزود : شناسایی محرومین و نیازمندان در سطح محلات، تشکیل گروه‌های جهادی در جهت ضد عفونی معابر و مساجد و خیابان ها، توزیع بسته های غذایی و بهداشتی، راه اندازی کا گاههای تولید ماسک  از اقداماتی بوده که در این مدت به همت کانون های مساجد در راستای مبارزه با ویروس کرونا انجام گرفته است.

 


وی یاد آور شد : کانون های فرهنگی و هنری با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و دستور العمل های ستاد مبارزه با کرونا اقدام به توزیع نذورات در نقاط مختلف استان می کنند.


حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور در پایان خاطر نشان کرد : این ستاد آمادگی دارد تا نسبت به توزیع کمک های خیرین  در بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر استان اقدام نماید.