مدارس روستای مورت به همت کانون محبان علی(ع) ضدعفونی شدند
مدارس روستاي مورت به همت کانون محبان علي(ع) ضدعفوني شدند

مدارس روستای مورت به همت کانون محبان علی(ع) ضدعفونی شدند

به مناسبت اول مهر ماه و بازگشايي مدارس جمعي از اعضاي کانون محبان علي (ع) روستاي مورت در حرکتي جهادي اقدام به ضد عفوني و گند زدايي مدارس بخش چوار کردند.
شناسه خبر : 15775 تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۱۸

اسماعیل تاویله ای با اعلام این خبر به ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام گفت : در راستای فرمایشات  اخیر مقام معظم رهبری در جمع روسای آموزش و پرورش  اعضای کانون محبان علی (ع) اقدام به گند زدایی مدارس و توزیع بسته های بهداشتی در بین دانش آموزان بخش چوار کردند.


وی با اشاره به صحبت مقام معظم رهبری در خصوص اینکه همه نهادها برای هر چه بهتر بازگشایی مدارس و اجرای سند تحول بنیادین به کمک آموزش و پرورش  بیایند افزود : اعضای کانون  در لبیک  به ندای رهبر خود  و درراستای حفظ سلامت دانش آموزان و خانواده های آنان این برنامه به همت اعضای کانون اجرا کردند.


وی با اشاره به سایر اقدامات کانون تصریح کرد:کانون محبان علی با جذب و ساماندهی جوانان و نوجوانان و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی در طول سال توانسته به یک مرکز فرهنگی در بخش چوار تبدیل شود.


تاویله ای یاد آور شد : از زمان شیوع ویروس کرونا نیز کانون همواره فعالیت های گسترده ای در زمینه های تهیه و توزیع بسته های بهداشتی، گندزدایی مسجد، محله ها و خیابان‌های روستای مورت انجام داده است.


گفتنی است، کانون محبان علی (ع) واقع در روستای مورت بخش چوار یکی از کانون های فعال استان در اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری و مذهبی است.