اختتامیه مجازی طرح تابستانه فهما در استان ایلام برگزار شد
اختتاميه مجازي طرح تابستانه فهما در استان ايلام برگزار شد

اختتامیه مجازی طرح تابستانه فهما در استان ایلام برگزار شد

اختتاميه طرح غني سازي اوقات فراغت بچه هاي مسجد با عنوان «تابستانه هاي فهما» به صورت ارتباط مجازي با تعدادي از رابطان کانون هاي فهما استان ايلام برگزار شد.
شناسه خبر : 15746 تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۲۴

به گزارش ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام،اختتاميه طرح غني سازي اوقات فراغت بچه هاي مسجد با عنوان «تابستانه هاي فهما» امروز شنبه 15 شهریور به صورت ارتباط مجازي با تعدادي از رابطان کانون هاي فهما استان ايلام برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: این طرح در سال‌جاری  با مشارکت 253 کانون فرهنگی و هنری در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام به صورت مجازی برگزار شد.


مدیر ستاد فهما استان ایلام با بیان اینکه این طرح از دهم تیر ماه سال‌جاری در استان آغاز شده بود افزود: برنامه های امسال با سه محور شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و با رویکرد شبکه سازی و جریان سازی با استفاده از ظرفیت های مردمی و فعالان فرهنگی و اجتماعی محله  با محوريت امام جماعت و همراهی سایر تشکل ها مسجد در سطح کانون های مساجد استان اجرا گردید.


 
حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور ، تشکیل ستاد اوقات فراغت استان، برگزاری افتتاحیه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اطلاع رسانی و تبلیغات در جریان طرح اوقات فراغت، برگزاری نشست خبری با حضور اصحاب رسانه استان، تهیه و توزیع بسته های آموزشی و فرهنگی در سطح کانون های، ارسال کتب به کانون های فرهنگی و هنری، برگزاری جلسات آموزشی، دینی و اعتقادی در فضای مجازی با محوريت کانون ها، برگزاری نشست های پرسش و پاسخ به صورت مجازی با محوريت امام جماعت مسجد، بیان سیره اهل بیت (ع)، اجرای طرح سه شنبه های تکریم و دیدار با خانواده های شهدا در جریان طرح اوقات فراغت و اجرای این طرح به همت کانون های استان، برگزاری فعالیت های ماه محرم که مصادف با این ایام بود با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله برنامه های طرح اوقات فراغت در سطح کانون های فهما استان عنوان کرد.


وی، بیان کرد :  در اجرای  این طرح  از 30 کانون برتر طرح اوقات استان با اهدا بسته های فرهنگی و آموزشی تقدیر خواهد شد.

 

گفتنی است، این مراسم  به صورت ارتباط مجازی با 5 نفر از رابطان کانون های فهما در نقاط مختلف استان  برقرار و از زحمات آنان در اجرای این طرح تقدیر شد.