کتاب زندگی‌نامه شهید اصغر اسدی، شهید شاخص کانون‌های مساجد استان ایلام منتشر می‌شود
کتاب زندگي‌نامه شهيد اصغر اسدي، شهيد شاخص کانون‌هاي مساجد استان ايلام منتشر مي‌شود

کتاب زندگی‌نامه شهید اصغر اسدی، شهید شاخص کانون‌های مساجد استان ایلام منتشر می‌شود

حجت الاسلام و المسلمين علي چراغي‌پور از چاپ کتاب زندگي نامه شهيد اصغر اسدي شهيد شاخص کانون‌هاي فرهنگي فرهنگي و هنري مساجد به همت بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان خبر داد.
شناسه خبر : 15472 تاریخ انتشار : ۶ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۴۲

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور،  با اعلام اين خبر به ستاد ارتباطات رسانه اي( فهما) گفت : طي ديداري که روز سه شنبه، 4شهريور در قالب طرح ملي سه شنبه هاي تکريم با حضور جمعي از مديران دستگاه‌هاي اجرايي با خانواده شهيدان اسدي برگزار شد، سرهنگ «محمد حسين فولادي» مدير کل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان، از چاپ کتاب زندگي نامه شهيد والامقام  اصغر اسدي از سوی بنباد حفظ آتار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس استان خبر داد. 

 

 

مدیر ستاد فهما استان ایلام، با اشاره به رشادت ها و از خود گذشتگي اين شهيد والا مقام تصريح کرد: شهيد اسدي از شهداي مين‌زداي استان است که با عضويت در قرارگاه پاکسازي مناطق آلوده به مين وابسته به سپاه پاسداران در مناطق مختلف استان و خارج از استان از جمله در استان هاي کردستان و آذربايجان غربي نقش مهمي ايفا مي کرد.

 

وي با بيان اينکه شهيد اسدي علاوه بر خدمت در مناطق جنگي در عرصه هاي فرهنگي نيز فعاليت هاي چشمگيري داشتند ابراز کرد : آن شهيد والامقام اولين موسس کانون فرهنگي و هنري در استان ايلام و روستاي بانقلان بود که هم‌ اکنون اين کانون از مراکز فعال استان در روستاي بانقلان تبديل شده است.

 

حجت الاسلام چراغی پور با اشاره به اينکه زندگي اين شهيد والا مقام سر شار از درس هاي زندگي است بيان کرد :بايستي رشادت ها و از خودشتگي هاي اين بزرگوار براي جوانان نوجوانان امروز جامعه بازگو و بيان گردد.

 

وي انتقال پيام آرمان‌هاي شهدا را يکي از رسالت هاي ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد عنوان و خاطر نشان کرد : پيروي نسل امروز جامعه از آرمان‌ها و ارزش هاي که شهدا آن را دنبال کردند اين انقلاب و جوانان ما را بيمه خواهد کرد.

 

گفتني است شهيد اسدي در بيست و يکم آبان ماه 1392 همزمان با تاسوعا و عاشوراي حسيني در حسين پاکسازي ميادين مين در منطقه سردشت به درجه رفيع شهادت نائل آمدند.