تجلیل از دو تن از آزادگان دفاع مقدس برنامه هشتمین هفته از طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم استان ایلام
تجليل از دو تن از آزادگان دفاع مقدس برنامه هشتمين هفته از طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم استان ايلام

تجلیل از دو تن از آزادگان دفاع مقدس برنامه هشتمین هفته از طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم استان ایلام

حجت‌الاسلام و المسلمين چراغي‌پور گفت: به مناسبت سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي هشتمين هفته از طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم در استان ايلام با تجليل از دو تن از آزادگان سرافراز برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 15079 تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۴۱

حجت‌الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان ایلام، با اشاره به برنامه هشتمین هفته از طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در استان ایلام گفت: به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، این هفته از دو تن از آزادگان هشت سال جنگ تحمیلی با حضور نماینده ولی فقیه، امام جمعه و جمعی از مسولان استان ایلام برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، در ادامه با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی رشادت، صبر و استقامت آنان برای دفاع از این آب و خاک ستودنی عنوان کرد.


وی تصریح کرد :آزادگان با تحمل سخت ترین شکنجه ها در دوران اسارت به معنای واقعی خود را وقف اهداف و آرمان‌های این نظام و انقلاب کردند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، در پایان آزادگان را سرمایه ای ارزشمند برای این انقلاب دانست که تکلیف خود را به شایستگی به اسلام و ایران عزیز  ادا کردند.


 
گفتنی است : آزاده سرافراز مظفر برمه در تاریخ اول مهر ماه سال  1359 در منطقه عملیاتی سومار به اسارت دشمن درآمد و  پس از 3 هزار و 617 روز اسارت در تاریخ 29 مرداد ماه 1369 به میهن بازگشت.
 
همچنین آزاده سرافراز علی نظری در تاریخ 21 شهریور ماه 1365 در منطقه عملیاتی موسیان شهرستان دهلران اسیر  و در تاریخ دوم  شهریور 1369 پس از 1593 روز  تحمل رنج و سختی اسارت به وطن بازگشتند.