امضای تفاهم‌نامه همکاری میان ستاد هماهنگی کانون‌های فهما و فرماندهی مرزبانی استان ایلام
امضاي تفاهم‌نامه همکاري ميان ستاد هماهنگي کانون‌هاي فهما و فرماندهي مرزباني استان ايلام

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان ستاد هماهنگی کانون‌های فهما و فرماندهی مرزبانی استان ایلام

ستاد هماهنگي کانون‌هاي (فهما) و فرماندهي مرزباني استان ايلام به منظور توسعه و تعميق همکاري‌هاي مشترک تفاهم‌امه امضا کردند.
شناسه خبر : 14763 تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۰:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) از استان ايلام، به منظور توسعه و تعميق تعاملات و بهره مندي از ظرفيت هاي مشترک در امور فرهنگي و مذهبي صبح امروز ( 21 مردادماه) تفاهم نامه همکاري میان ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان و فرماندهي مرزباني استان ايلام منعقد شد.

 

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور در اين نشست که در محل فرماندهي مرزباني استان برگزار شد با تجليل از رشادت هاي نيروهاي جان بر کف مرزباني در پاسداري از خاک جمهوري اسلامي، امنيت و آرامش امروز ما در داخل کشور را مرهون تلاش نيرو هاي مرزباني حضور آنان در مرز هاي اين کشور عنوان کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور در ادامه با اشاره فعاليت هاي ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان افزود : تاسيس کانون در نقاط مرزي نيز از جمله برنامه هاي اين ستاد بوده که با همراهي فرماندهان قبلي مرزباني استان کانون فرهنگي و هنري امام خميني (ره) در جهت اجراي برنامه هاي فرهنگي و مذهبي در مرزباني تاسيس شد.

 

وي يادآور شد: ستاد فهما استان اين آمادگي را دارد تا در کليه پاسگاهها و نقاط مرزي استان نيز نسبت به تاسيس کانون با مرزباني همکاري نمايد.

 

در ادامه اين نشست سرهنگ کياست سپهري فرمانده مرزباني استان با تشريح فعاليت هاي مرزباني استان افزود : تقويت برنامه هاي فرهنگي و مذهبي در سطح نيرو هاي مرزباني همواره يکي برنامه هاي فرماندهي مرزباني استان است.

 

وي، در خصوص اجراي برنامه ها و فعاليت هاي مشترک فرهنگي و مذهبي با ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان نيز اعلام آمادگي کرد.

 

بهره مندي از ظرفيت ها و توانمندي هاي مشترک دو نهاد در جهت امورات فرهنگي، بحث و بررسي در خصوص چگونگي همکاري در بزرگداشت کنگره عظيم اربعين حسيني اهدا تجهيزات به کانون امام خميني (ره) مرزباني استان از جمله مواردي بود که مورد بحث و بررسي قرار گرفت.