شهدا و ایثارگران سرمایه معنوی نظام و انقلاب هستند/تقدیر از سه خانواده شهید و دو جانباز در استان ایلام
شهدا و ايثارگران سرمايه معنوي نظام و انقلاب هستند/تقدير از سه خانواده شهيد و دو جانباز در استان ايلام

شهدا و ایثارگران سرمایه معنوی نظام و انقلاب هستند/تقدیر از سه خانواده شهید و دو جانباز در استان ایلام

توليده در جريان تجليل از خانواده سه شهيد و دو جانباز قطع نخاعي در شهرستان ايوان، ذيل برگزاري هفتمين هفته از طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم گفت: شهدا و ايثارگران سرمايه معنوي نظام و انقلاب هستند.
شناسه خبر : 14761 تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۰:۲۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌اي (فهما) استان ايلام، هفتمين هفته از طرح ملی سه شنبه هاي تکريم در استان ايلام امروز سه شنبه 21 مرداد با تجليل از مقام شامخ شهيدان «عبد المهدي و محمد کريم پيرحياتي»، شهيد «مسلم احمدي»، و جانبازان  قطع نخاع «عجم صادق پور» و «میرزا عباسی» برگزار شد.

 

ذیل برگزاری این دیدار«اسد الله توليده» مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران، حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان و جمعي از مسولان شهرستان ايوان حضور داشتند.

 

اسد الله توليده در اين ديدار ها ضمن تقدير از رشادت ها و دلاوري هاي شهدا و جانبازان آنها را سرمايه معنوي اين نظام و انقلاب عنوان کرد.

 

مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان با اشاره به ايثار و از خود گذشتگي شهدا و جانبازان افزود: آرامش و امنيت امروز ما مرهون خون هاي پاک شهدا و از خود گذشتگي اين جانبازان است.

 

در ادامه این دیدار حجت الاسلام و المسلمين «علی چراغي پور» مدير ستاد فهما استان ايلام با بیان اینکه صبر و شکيبايي خانواده شهدا و جانبازان ستودنی است، تصريح کرد : تکريم خانواده هاي شهدا و جانبازان وظيفه همه ما است.

 

لازم به ذکر است، شهيد پير حياتي در 28 آبان ماه 1359 در منطقه عملياتي سادات سومار و شهيد مسلم احمدي در فروردين ماه 1366 در منطقه عملياتي قلاويزان مهران به درجه رفيع شهادت نائل آمدند.

 

همچنين جانباز 70 درصد عجم صادق پور در سال 62 در جبهه تاجيک منطقه گيلانغرب با اصابت ترکش به ناحيه کمر قطع نخاع و به افتخار جانبازي نائل آمد.