طرح اطعام نیازمندان به همت کانون «فتح» و حمایت ستاد فهما استان ایلام اجرایی می‌شود
طرح اطعام نيازمندان به همت کانون «فتح» و حمايت ستاد فهما استان ايلام اجرايي مي‌شود

طرح اطعام نیازمندان به همت کانون «فتح» و حمایت ستاد فهما استان ایلام اجرایی می‌شود

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور گفت: با حمايت 50 ميليون ريالي ستاد فهما استان ايلام از کانون فرهنگي هنري فتح ،طرح اطعام نيازمندان در شهرستان ملکشاهي اجرا مي‌شود .
شناسه خبر : 14703 تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۰۸

حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای( فهما) استان ایلام گفت : در راستای تداوم  طرح مواسات و همدلی، طرح اطعام نیازمندان با حمایت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ایلام از کانون فتح به عنوان کانون مجری در شهرستان ملکشاهی اجرا می شود؛ این طرح با حمايت 50 ميليون ريالي ستاد هماهنگی کانون های فهما ایلام همراه است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، با بیان اینکه کانون فتح یکی از مراکز فعال استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در خدمات رسانی به آسیب دیدگان از کرونا و محرومین شهرستان ملکشاهی بوده افزود : در این راستا این میزان اعتبار به منظور پخت غذای گرم و توزیع آن در بین نیازمندان و محرومین این شهرستان به کانون فتح اختصاص یافته است.

 

وی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده مقرر شد تا بیش از 400 پرس غذای گرم با رعایت کلیه دستور العمل های بهداشتی توسط این کانون پخت و در بین نیازمندان و محرومین 5 روستای محروم این شهرستان توزیع گردد.


حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور در پایان خاطر نشان کرد: در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری طرح کمک های مومنانه و اطعام نیازمندان با همکاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همچنان  ادامه دارد.


گفتنی است :کانون فتح روستای گنبد پیر محمد شهرستان ملکشاهی یکی از فعال ترین کانون های استان است که با همکاری خیرین و سایر نهاد های فعال این روستا توانسته است خدمات گسترده ای در ایام شیوع ویروس کرونا به اقشار محروم و آسیب دیده از کرونا انجام دهد.