کانون چهارده معصوم(ع) ایلام 50 بسته گوشت نذری میان نیازمندان توزیع کرد
کانون چهارده معصوم(ع) ايلام 50 بسته گوشت نذري ميان نيازمندان توزيع کرد

کانون چهارده معصوم(ع) ایلام 50 بسته گوشت نذری میان نیازمندان توزیع کرد

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور پور گفت : با تداوم اجراي طرح مواسات و همدلي و کمک هاي مومنانه 50 بسته گوشت گرم نذري دهه امامت و ولايت با همکاري کانون چهارده معصوم (ع) شهر ايلام در مناطق حاشيه نشين و در بين فقرا شهر ايلام توزيع مي شود.
شناسه خبر : 14681 تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان ایلام، در راستای تداوم رزمایش مواسات و همدلی، امروز دوشنبه 20 مرداد نشستی با حضور حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام و (عبدالکریم نظری ) مدیر کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم(ع) برگزار شد.

در این نشست که در محل کانون چهارده معصوم (ع) شهر ایلام برگزار شد،  50 بسته گوشت گرم به منظور توزیع میان فقرا و مستمندان، تحویل مدیر کانون شد.

حجت الاسلام چراغی پور در این نشست طی سخنانی اظهار کرد: این بسته های غذایی با همکاری کانون و موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) شهر قم  جهت توزیع در بین نیازمندان  ارسال شده است.


حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد با لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب آماده اجرای مرحله دوم طرح مواسات و همدلی و  کمک های مومنانه هستند افزود : در همین راستا نیز  همزمان با دهه امامت و ولایت کانون های فرهنگی و هنری استان فعالیت گسترده ای در جهت توزیع بسته های مواد غذایی در بین فقرا و نیازمندان  اجرا کردند.


وی ادامه داد :با توجه به فعالیت های بسیار چشمگیر کانون چهارده معصوم(ع) نیز تصمیم گرفته شد تا این کانون به عنوان مجری توزیع بسته های غذایی انتخاب گردد.


حجت الاسلام چراغی پوردر پایان از تلاش های  گسترده و شبانه روزی جناب آقای عبدالکریم نظری مدیر کانون فرهنگی و هنری چهارده معصوم (ع) شهر ایلام  که از یادگاران 8 سال دفاع مقدس و خیرین بنام استان در خدمات رسانی به محرومان و آسیب دیدگان از کرونا تقدیر و تجلیل نمود.